AA

Morild er Årets markedsfører

  • Morild Norway er kåret til Årets markedsfører på Sørlandet. Her står gründerne Siri Urdal Bakke og Lisa Østvedt Gustafsson med diplomet, sammen med styreleder Terje Normann Johanssen og Øyvind Østvedt, Lisas mann og salgssjef i Morild.
Medlemsnytt

DEL

TWITTER
FACEBOOK
LINKEDIN

Gründerbedriften som produserer smarte og populære refleksplagg ble utropt til vinner under Markedsføringsforeningens julefrokost på Q42 7. desember.

– Årets vinnere har vært modige og ambisiøse da de gikk inn i et marked med stor konkurranse og mange etablerte aktører. Vi håper de inspirerer andre som går med en gründerdrøm i magen, uttalte Leif Fosselie, fjorårets vinner av prisen Årets markedsfører, da han leste opp juryens begrunnelse for årets vinnere av prisen.

– I 2017 har vinneren tatt grep med ny markeds- og kommunikasjonsstrategi, ny nettbutikk og aktivt strategisk arbeid i sosiale medier. Gjennom aktiv bruk av PR har de lykkes med med omtale i en rekke nasjonale medier, påpekte Fosselie videre.

Gründerne i Morild Norway takket begeistret for prisen.

– Vi må takke alle som har støttet oss og heiet oss frem. Nå satser vi på at det bare går oppover i året som kommer, slik som det gjorde for fjorårets vinner, Palmesus, sier Morild-gründer Siri Urdal Bakke.

Sammen med makker Lisa Østvedt Gustafsson kunne hun stolt motta diplomet som forteller at de er kåret til Årets markedsfører 2017 på Sørlandet. Premieringen foregikk på Markedsføringsforeningens årlige julefrokost på Q42 torsdag 7. desember.

– Vi har fått over 100 forhandlere og har vært bevisste på å satse offensivt på markedsføring og PR, påpeker Urdal Bakke.

Morild Norways planer for neste år involverer blant annet større satsing på sportsmarkedet.

Årets jury har bestått av Ida Rosåsen (Aptum), Finn Roger Opdal (Boen), Kamilla Sharma (Innoventus Sør), Terje Klungland (Coworx), Elisabeth Austad Asser (Sparebanken Sør), Charlotte Beckmann Østby (Q42) og Geir Skogdalen (Toyota Sør).

 

Annonse
Annonse
Annonse

DEL

TWITTER
FACEBOOK
LINKEDIN
Annonse
Annonse
Annonse
Gründerbedriften som produserer smarte og populære refleksplagg ble utropt til vinner under Markedsføringsforeningens julefrokost på Q42 7. desember.

– Årets vinnere har vært modige og ambisiøse da de gikk inn i et marked med stor konkurranse og mange etablerte aktører. Vi håper de inspirerer andre som går med en gründerdrøm i magen, uttalte Leif Fosselie, fjorårets vinner av prisen Årets markedsfører, da han leste opp juryens begrunnelse for årets vinnere av prisen.

– I 2017 har vinneren tatt grep med ny markeds- og kommunikasjonsstrategi, ny nettbutikk og aktivt strategisk arbeid i sosiale medier. Gjennom aktiv bruk av PR har de lykkes med med omtale i en rekke nasjonale medier, påpekte Fosselie videre.

Gründerne i Morild Norway takket begeistret for prisen.

– Vi må takke alle som har støttet oss og heiet oss frem. Nå satser vi på at det bare går oppover i året som kommer, slik som det gjorde for fjorårets vinner, Palmesus, sier Morild-gründer Siri Urdal Bakke.

Sammen med makker Lisa Østvedt Gustafsson kunne hun stolt motta diplomet som forteller at de er kåret til Årets markedsfører 2017 på Sørlandet. Premieringen foregikk på Markedsføringsforeningens årlige julefrokost på Q42 torsdag 7. desember.

– Vi har fått over 100 forhandlere og har vært bevisste på å satse offensivt på markedsføring og PR, påpeker Urdal Bakke.

Morild Norways planer for neste år involverer blant annet større satsing på sportsmarkedet.

Årets jury har bestått av Ida Rosåsen (Aptum), Finn Roger Opdal (Boen), Kamilla Sharma (Innoventus Sør), Terje Klungland (Coworx), Elisabeth Austad Asser (Sparebanken Sør), Charlotte Beckmann Østby (Q42) og Geir Skogdalen (Toyota Sør).

 

Tagger:

Våre hovedsamarbeidspartnere