AA

90 nye medlemmer i vår

  • Et knippe av våre nye medlemmer var til stede på tirsdagens frokostmøre.

DEL

TWITTER
FACEBOOK
LINKEDIN

Tirsdag var det igjen duket for medlemsmøte for bedrifter som har meldt seg inn i Næringsforeningen siste halvår. Dette har blitt en god tradisjon hvor bedriftene får muligheten til å bli kjent på tvers av bransjer.

Nærmere 30 av de godt og vel 90 nye medlemsbedriftene møtte opp for å fortelle mer om egen bedrift og å bli kjent andre. Her var flere bransjer representert, fra catering, forsikringsmegling, butikker og overnattingssteder til bedrifter som tilbyr digitale familiekalendere og utleie av verktøy.

Med tre minutter på klokka fikk hver bedrift mulighet til å presentere seg for de andre.

– Denne samlingen gjør våre nye medlemsbedrifter bedre kjent med oss, og er samtidig en unik mulighet til å presentere seg for hverandre med tanke på å skape nye relasjoner og gjøre business, sier salg- og markedsleder i Næringsforeningen i Kristiansandsregionen, Odd-Arild Skonhoft.

Han understreker at det er slik nettverket skal fungere.

– Vi fasiliterer mulighetene, og så er det opp til hver bedrift hva de vil få ut av det. Da må man være synlig gjennom å delta på arrangementer og samtidig være oppsøkende. Så gjennom samlingen har deltakerbedriftene i prinsippet fått over 20 nye leads, sier Skonhoft og fortsetter:

– Samlingen viser også det mangfoldet vi har av bedrifter på Sørlandet, og det er gøy å se engasjementet de viser i sin presentasjon av bedriften sin.

Fretex Miljø AS er en av de nyinnmeldte bedriftene, og gjennom medlemskapet ønsker de å bli mer synlige og få frem tjenester som ikke er like godt kjent.

Tom Hansen er veldig imponert over jobben Frelsesarmeen gjør.

– Vi jobber med så mye mer enn butikker og innsamling av klær, forteller Tom R. Hansen.

Han jobber som selger hos Fretex Miljø, og forteller at de er en av landets største tilbydere på sikkerhetsmakulering, som innebærer destruksjon av både minnepinner og papirer som inneholder personlig eller annen informasjon som skal holdes unna offentligheten.

– Det tror jeg ikke det er så mange som vet, og vi ønsker jo å gjøre dette kjent for næringslivet i regionen, sier Hansen.

 

 

Annonse
Annonse
Annonse

DEL

TWITTER
FACEBOOK
LINKEDIN
Annonse
Annonse
Annonse
Tirsdag var det igjen duket for medlemsmøte for bedrifter som har meldt seg inn i Næringsforeningen siste halvår. Dette har blitt en god tradisjon hvor bedriftene får muligheten til å bli kjent på tvers av bransjer.

Nærmere 30 av de godt og vel 90 nye medlemsbedriftene møtte opp for å fortelle mer om egen bedrift og å bli kjent andre. Her var flere bransjer representert, fra catering, forsikringsmegling, butikker og overnattingssteder til bedrifter som tilbyr digitale familiekalendere og utleie av verktøy.

Med tre minutter på klokka fikk hver bedrift mulighet til å presentere seg for de andre.

– Denne samlingen gjør våre nye medlemsbedrifter bedre kjent med oss, og er samtidig en unik mulighet til å presentere seg for hverandre med tanke på å skape nye relasjoner og gjøre business, sier salg- og markedsleder i Næringsforeningen i Kristiansandsregionen, Odd-Arild Skonhoft.

Han understreker at det er slik nettverket skal fungere.

– Vi fasiliterer mulighetene, og så er det opp til hver bedrift hva de vil få ut av det. Da må man være synlig gjennom å delta på arrangementer og samtidig være oppsøkende. Så gjennom samlingen har deltakerbedriftene i prinsippet fått over 20 nye leads, sier Skonhoft og fortsetter:

– Samlingen viser også det mangfoldet vi har av bedrifter på Sørlandet, og det er gøy å se engasjementet de viser i sin presentasjon av bedriften sin.

Fretex Miljø AS er en av de nyinnmeldte bedriftene, og gjennom medlemskapet ønsker de å bli mer synlige og få frem tjenester som ikke er like godt kjent.

Tom Hansen er veldig imponert over jobben Frelsesarmeen gjør.

– Vi jobber med så mye mer enn butikker og innsamling av klær, forteller Tom R. Hansen.

Han jobber som selger hos Fretex Miljø, og forteller at de er en av landets største tilbydere på sikkerhetsmakulering, som innebærer destruksjon av både minnepinner og papirer som inneholder personlig eller annen informasjon som skal holdes unna offentligheten.

– Det tror jeg ikke det er så mange som vet, og vi ønsker jo å gjøre dette kjent for næringslivet i regionen, sier Hansen.

 

 

Våre hovedsamarbeidspartnere

Vil du motta nyhetsbrev og invitasjoner?

Fyll ut skjemaet nedenfor