AA

Cemo satser digitalt

DEL

TWITTER
FACEBOOK
LINKEDIN

Are Totland (43) startet 1. juni i jobben som digital markedssjef hos Cemo AS.

Totland kommer fra Stormberg, hvor han har vært traffic manager og salgsansvarlig for nettbutikkene i Norge, Sverige og Finland.

I Cemo skal han bidra til å bygge opp en digital satsing for Cemos ulike merkevarer, både for å støtte forhandlere og for å nå sluttkunder.

– Cemo leverer fantastiske krydder, oljer og velsmakende produkter. Sørlandets kaffebrenneri noe av den beste kaffen en kan få tak i, så jeg jeg ser frem til bidra til at flest mulig får oppleve det, sier Totland.

Han har utdannelse innen IT-ingeniørfag og økonomi, og har jobbet med salg og markedsføring i digitale kanaler i over ti år. Ved siden av stillingen i Cemo, er han også rådgiver i Generator Digital.

Annonse
Annonse
Annonse

DEL

TWITTER
FACEBOOK
LINKEDIN
Annonse
Annonse
Annonse
Are Totland (43) startet 1. juni i jobben som digital markedssjef hos Cemo AS.

Totland kommer fra Stormberg, hvor han har vært traffic manager og salgsansvarlig for nettbutikkene i Norge, Sverige og Finland.

I Cemo skal han bidra til å bygge opp en digital satsing for Cemos ulike merkevarer, både for å støtte forhandlere og for å nå sluttkunder.

– Cemo leverer fantastiske krydder, oljer og velsmakende produkter. Sørlandets kaffebrenneri noe av den beste kaffen en kan få tak i, så jeg jeg ser frem til bidra til at flest mulig får oppleve det, sier Totland.

Han har utdannelse innen IT-ingeniørfag og økonomi, og har jobbet med salg og markedsføring i digitale kanaler i over ti år. Ved siden av stillingen i Cemo, er han også rådgiver i Generator Digital.

Tagger:

Våre hovedsamarbeidspartnere

Vil du motta nyhetsbrev og invitasjoner?

Fyll ut skjemaet nedenfor