AA

Digital markedsfører til Blå Kors

  • Martin Granum har tiltrådt som digital markedsfører hos Blå Kors Kristiansand.

DEL

TWITTER
FACEBOOK
LINKEDIN

– Det blir fint å gjøre det gode arbeidet som gjøres i Blå Kors Kristiansand enda mer synlig. Det forteller Martin Granum som har tiltrådt som ny digital markedsfører hos Blå Kors Kristiansand.

Arbeidet som Blå Kors Kristiansand driver har vokst kraftig i omfang de siste årene. Dermed øker også behovet for å kommunisere ut det som drives på alle digitale og analoge flater.

– Jeg ser frem til å jobbe tett med alle de gode, nyttige og spennende virksomhetene i Blå Kors. Det blir givende å skulle markedsføre det gode og varierte arbeidet som drives, fremfor å markedsføre andre kommersielle virksomheter. Arbeidet som Blå Kors driver er med på å forandre noe som betyr ekstra mye i manges liv, sier Granum.

Engasjert

Han beskriver seg selv som en engasjert og ganske livlig trønder. Han er født og oppvokst på Hidra på Trøndelag-kysten.

Han er utdannet økonom fra Handelshøyskolen i Bergen, og pendlet etter hvert mer over på kommunikasjon og markedsføring, og fant ut at han ville utdanne seg innen kommunikasjon og medieproduksjon.

De siste årene har han arbeidet som freelancer, mye innen videoproduksjon, samt tekst og bilde, deriblant avisen Barn i byen, som gis ut i Kristiansand.

Overrasket over omfanget

Selv om han visste en del om Blå Kors Kristiansand på forhånd, ble han overrasket over bredden og omfanget av arbeidet.

– Arbeidet er utrolig mye mer omfattende enn jeg trodde. Det legges ned en imponerende innsats fra dedikerte og engasjerte medarbeidere. Så er det fint å se at Blå Kors har et svært godt omdømme og står sterkt i byen, sier Martin Granum.

Han kommer til å bruke halvparten av arbeidstiden ved Blå Kors Chat-senter for å markedsføre tjenestene som der tilbys; SnakkOmMobbing.no, SnakkOmPsyken.no og Ungprat.no.

Annonse
Annonse
Annonse

DEL

TWITTER
FACEBOOK
LINKEDIN
Annonse
Annonse
Annonse
- Det blir fint å gjøre det gode arbeidet som gjøres i Blå Kors Kristiansand enda mer synlig. Det forteller Martin Granum som har tiltrådt som ny digital markedsfører hos Blå Kors Kristiansand.

Arbeidet som Blå Kors Kristiansand driver har vokst kraftig i omfang de siste årene. Dermed øker også behovet for å kommunisere ut det som drives på alle digitale og analoge flater.

– Jeg ser frem til å jobbe tett med alle de gode, nyttige og spennende virksomhetene i Blå Kors. Det blir givende å skulle markedsføre det gode og varierte arbeidet som drives, fremfor å markedsføre andre kommersielle virksomheter. Arbeidet som Blå Kors driver er med på å forandre noe som betyr ekstra mye i manges liv, sier Granum.

Engasjert

Han beskriver seg selv som en engasjert og ganske livlig trønder. Han er født og oppvokst på Hidra på Trøndelag-kysten.

Han er utdannet økonom fra Handelshøyskolen i Bergen, og pendlet etter hvert mer over på kommunikasjon og markedsføring, og fant ut at han ville utdanne seg innen kommunikasjon og medieproduksjon.

De siste årene har han arbeidet som freelancer, mye innen videoproduksjon, samt tekst og bilde, deriblant avisen Barn i byen, som gis ut i Kristiansand.

Overrasket over omfanget

Selv om han visste en del om Blå Kors Kristiansand på forhånd, ble han overrasket over bredden og omfanget av arbeidet.

– Arbeidet er utrolig mye mer omfattende enn jeg trodde. Det legges ned en imponerende innsats fra dedikerte og engasjerte medarbeidere. Så er det fint å se at Blå Kors har et svært godt omdømme og står sterkt i byen, sier Martin Granum.

Han kommer til å bruke halvparten av arbeidstiden ved Blå Kors Chat-senter for å markedsføre tjenestene som der tilbys; SnakkOmMobbing.no, SnakkOmPsyken.no og Ungprat.no.

Tagger:,

Våre hovedsamarbeidspartnere

Vil du motta nyhetsbrev og invitasjoner?

Fyll ut skjemaet nedenfor