AA

Enda en B2B-frokost gjennomført

DEL

TWITTER
FACEBOOK
LINKEDIN

Tirsdag morgen var 13 ulike bedrifter samlet til en intensiv og god presentasjonsrunde.

Som alltid på våre B2B-frokoster presenterer alle deltakende bedrifter seg i inntil tre minutter. Bedriftene får da muligheten til å profilere seg selv og å fortelle om nye eller kommende prosjekter eller tilbud.

I etterkant av møtet var det god tid til å prate og knytte nye kontakter, og flere ble værende igjen opptil 20 minutter etter møtets offisielle slutt.

Bildet over: Her er Tor Marius Markussen, salgssjef hos Kristiansand Kongressenter, i aksjon.

Bedriftene som var representert på ukas B2B-frokost var:

  • Coca-Cola European Partners Norge
  • Deloitte
  • Kristiansand Kongresssenter
  • Matvareexpressen
  • Mood Interiørarkitekter
  • Nordlo Vennesla
  • Pointtaken
  • PWC
  • People
  • Sikri
  • Skandinavisk Batteriimport
  • Unik Solfilm og Folie
  • View Ledger

I etterkant gikk praten livlig i lokalet. Noen avtalte konkrete datoer for møter, andre utvekslet visittkort eller la hverandre til på LinkedIn.

– Den generelle tilbakemeldingen fra flere på arrangementet i dag er at det var gøy å være med og at de ser nytten av å bli eksponert direkte foran bedrifter, sier salgs- og markedskonsulent i Næringsforeningen, Lotte Blom van der Male.

Hun legger til:

– Jeg har fått flere henvendelser på mail i etterkant fra bedrifter som takker for at vi gjør dette mulig for dem, og at det er bra at vi tilbyr dette B2B-konseptet til dem.

– Det jobbes for tiden med arrangementskalenderen til Næringsforeningen for 2022, men B2B-frokostene er et fast innslag som vil være å finne i kalenderen rundt seks ganger i året, avslutter Tone Tversland, arrangementsleder i Næringsforeningen.

DEL

TWITTER
FACEBOOK
LINKEDIN
Tirsdag morgen var 13 ulike bedrifter samlet til en intensiv og god presentasjonsrunde.

Som alltid på våre B2B-frokoster presenterer alle deltakende bedrifter seg i inntil tre minutter. Bedriftene får da muligheten til å profilere seg selv og å fortelle om nye eller kommende prosjekter eller tilbud.

I etterkant av møtet var det god tid til å prate og knytte nye kontakter, og flere ble værende igjen opptil 20 minutter etter møtets offisielle slutt.

Bildet over: Her er Tor Marius Markussen, salgssjef hos Kristiansand Kongressenter, i aksjon.

Bedriftene som var representert på ukas B2B-frokost var:

  • Coca-Cola European Partners Norge
  • Deloitte
  • Kristiansand Kongresssenter
  • Matvareexpressen
  • Mood Interiørarkitekter
  • Nordlo Vennesla
  • Pointtaken
  • PWC
  • People
  • Sikri
  • Skandinavisk Batteriimport
  • Unik Solfilm og Folie
  • View Ledger

I etterkant gikk praten livlig i lokalet. Noen avtalte konkrete datoer for møter, andre utvekslet visittkort eller la hverandre til på LinkedIn.

– Den generelle tilbakemeldingen fra flere på arrangementet i dag er at det var gøy å være med og at de ser nytten av å bli eksponert direkte foran bedrifter, sier salgs- og markedskonsulent i Næringsforeningen, Lotte Blom van der Male.

Hun legger til:

– Jeg har fått flere henvendelser på mail i etterkant fra bedrifter som takker for at vi gjør dette mulig for dem, og at det er bra at vi tilbyr dette B2B-konseptet til dem.

– Det jobbes for tiden med arrangementskalenderen til Næringsforeningen for 2022, men B2B-frokostene er et fast innslag som vil være å finne i kalenderen rundt seks ganger i året, avslutter Tone Tversland, arrangementsleder i Næringsforeningen.

Tagger:, , , ,

Våre hovedsamarbeidspartnere

Vil du motta nyhetsbrev og invitasjoner?

Fyll ut skjemaet nedenfor