AA

Et godt 2019 for Lillemarkens

  • Senterleder Fredrik Hodne (t.h) overrekker blomster til en glad Reidar Fredriksen, under nyåpningen i Matkjelleren.
Medlemsnytt

DEL

TWITTER
FACEBOOK
LINKEDIN

Fokus på konsepter har gitt gode resultater for Lillemarkens. Matkjelleren har bidratt godt til de positive tallene.

– Matkjelleren er skapt i hjertet av byen, innerst i Lillemarkens. Intensjonen var å skape et kult og sosialt miljø for en kjapp lunsj, gode råvarer, kvalitetsprodukter og internasjonale smaker. Og det føler jeg vi har fått til, sier senterleder, Fredrik Hodne.

Matkjelleren har ulike mattilbud i Lillemarkens. Foto: Håvard Anthonsen/Fundament.

Matkjelleren består av lunsjsteder og råvarebutikker, og Hodne ser at det blir flittig brukt både i helgene og i ukedagene.

– Virksomhetene i Matkjelleren har alle en flott omsetningsøkning for 2019. Vi gleder oss til fortsettelsen, sier Hodne.

Han kan også røpe at det er flere aktører på vei inn.

Eneste lekebutikk i byen

Innerst i Lillemarkens ligger Lekia, som er den eneste rene lekebutikken i Kvadraturen. Til tross for flere konkurser i byen, har denne butikken ifølge Hodne klart å holde stand, og har hatt en formidabel salgsøkning i 2019.

– Irene & co yter super service og tilbyr et bredt utvalg. Dette er virkelig blitt en nisjebutikk for leker, påpeker Hodne.

Nye konsepter i 2020

Et mangfold i butikkmiksen er ifølge Hodne veldig viktig for Lillemarkens.

De er ikke glad for å miste butikker eller konsepter, men bransjer er i endringer og noen endringer på nasjonalt nivå kan man ikke påvirke. Av den grunn jobber de med tre nye konsepter som de håper å kunne presentere i løpet av 2020.

Nye butikker i et kjøpesenter skaper interesse og nysgjerrighet blant de besøkende, sier Hodne.

I løpet av 2019 var nærmere 1,5 millioner mennesker innom Lillemarkens.

DEL

TWITTER
FACEBOOK
LINKEDIN
Fokus på konsepter har gitt gode resultater for Lillemarkens. Matkjelleren har bidratt godt til de positive tallene.

– Matkjelleren er skapt i hjertet av byen, innerst i Lillemarkens. Intensjonen var å skape et kult og sosialt miljø for en kjapp lunsj, gode råvarer, kvalitetsprodukter og internasjonale smaker. Og det føler jeg vi har fått til, sier senterleder, Fredrik Hodne.

Matkjelleren har ulike mattilbud i Lillemarkens. Foto: Håvard Anthonsen/Fundament.

Matkjelleren består av lunsjsteder og råvarebutikker, og Hodne ser at det blir flittig brukt både i helgene og i ukedagene.

– Virksomhetene i Matkjelleren har alle en flott omsetningsøkning for 2019. Vi gleder oss til fortsettelsen, sier Hodne.

Han kan også røpe at det er flere aktører på vei inn.

Eneste lekebutikk i byen

Innerst i Lillemarkens ligger Lekia, som er den eneste rene lekebutikken i Kvadraturen. Til tross for flere konkurser i byen, har denne butikken ifølge Hodne klart å holde stand, og har hatt en formidabel salgsøkning i 2019.

– Irene & co yter super service og tilbyr et bredt utvalg. Dette er virkelig blitt en nisjebutikk for leker, påpeker Hodne.

Nye konsepter i 2020

Et mangfold i butikkmiksen er ifølge Hodne veldig viktig for Lillemarkens.

De er ikke glad for å miste butikker eller konsepter, men bransjer er i endringer og noen endringer på nasjonalt nivå kan man ikke påvirke. Av den grunn jobber de med tre nye konsepter som de håper å kunne presentere i løpet av 2020.

Nye butikker i et kjøpesenter skaper interesse og nysgjerrighet blant de besøkende, sier Hodne.

I løpet av 2019 var nærmere 1,5 millioner mennesker innom Lillemarkens.

Tagger:,

Våre hovedsamarbeidspartnere

Vil du motta nyhetsbrev og invitasjoner?

Fyll ut skjemaet nedenfor