AA

Får gode tilbakemeldinger fra gjester

Medlemsnytt

DEL

TWITTER
FACEBOOK
LINKEDIN

– Vi har alltid satt alle våre gjester foran alt, og resultater viser at det går riktig vei, forteller daglig leder av Glowing Golf, David Severinsen. Glowing Golf ligger plassert i Vågsbygd på Kirsten Flagstads vei 7.

– 2021 har så langt vært et vanskelig år for oss, vi har stengt til sammen tre ganger på 18 måneder. Vi har hatt stengt seks måneder og har egentlig bare hatt 12 måneder med fakturering. Vi har hatt en god omsetning disse 12 måneder, så vi har kommet oss igjennom det, men det har vært tøft, innleder Severinsen.

Høy score på Google

– Når Glowing Golf startet ønsket vi at innbyggere i Kristiansand skulle få muligheten til å oppleve noe nytt, men med mennesket i sentrum. Vi har alltid satt alle våre gjester frem for alt, og resultater viser at det går riktig vei, forteller Severinsen.

Han legger da særlig vekt på tilbakemeldingene på Google og forklarer at de på kun 12 måneder har nådd 4,9 stjerner av 5 i snitt av rundt 300 kommentarer.

– Basert på dette, er vi et av underholdningstilbudene i Kristiansand som har best score, og det er vi veldig stolte av, forteller han.

David Severinsen legger til at et av målene til Glowing Golf er å nå tusen 5-stjerners tilbakemeldinger på Google.

– Da vil vi være et av de viktigste underholdningsstedene i Europa, fordi ingen har så mange 5-stjerners tilbakemeldinger og likevel holde 4,9 stjerner i snitt.

– Måten vi skal jobbe mot dette på er å vise alle som kommer inn døren at de er viktige for oss, og det krever at man kan finne ekte motivasjon i å glede andre før seg selv, forklarer han.

Personalisert service

Severinsen legger vekt på at man hos Glowing Golf ønsker å behandle menneskene mer som venner, ikke kunder.

– Du tjener mye på dette over lang tid, særlig hvis målet er å bygge opp et merke som skal bli i byen og et sterkt merke som er viktig for Kristiansand. Men det må være ekte. Hvis det bare er et salgstriks vil det ikke vare, sier han.

Han legger til at alle nye ansatte blir lært opp i å gi engasjerende og personlig service, basert på forutsetningen om å finne glede i å glede andre.

Planene fremover

Glowing Golf åpnet nettopp en ny franchise i Stavanger og skal ifølge Severinsen mest sannsynlig åpne enda et sted i Arendal i 2022.

Severinsen peker på at det er viktig at de fortsetter med gode, digitale tilbakemeldinger i tiden fremover. Selv tror han at det var dette som påvirket Kronprins Håkon og Kronprinsesse Mette-Marit med familien til å dra på besøk hos Glowing Golf.

– Dette er altså en viktig markedsføringskanal, i tillegg til det at venner deler besøket sitt på Instagram eller Facebook med venner og familie. Vi ser at venner anbefaler dette videre til andre venner, avslutter Severinsen.

Annonse
Annonse
Annonse

DEL

TWITTER
FACEBOOK
LINKEDIN
Annonse
Annonse
Annonse
- Vi har alltid satt alle våre gjester foran alt, og resultater viser at det går riktig vei, forteller daglig leder av Glowing Golf, David Severinsen. Glowing Golf ligger plassert i Vågsbygd på Kirsten Flagstads vei 7.

– 2021 har så langt vært et vanskelig år for oss, vi har stengt til sammen tre ganger på 18 måneder. Vi har hatt stengt seks måneder og har egentlig bare hatt 12 måneder med fakturering. Vi har hatt en god omsetning disse 12 måneder, så vi har kommet oss igjennom det, men det har vært tøft, innleder Severinsen.

Høy score på Google

– Når Glowing Golf startet ønsket vi at innbyggere i Kristiansand skulle få muligheten til å oppleve noe nytt, men med mennesket i sentrum. Vi har alltid satt alle våre gjester frem for alt, og resultater viser at det går riktig vei, forteller Severinsen.

Han legger da særlig vekt på tilbakemeldingene på Google og forklarer at de på kun 12 måneder har nådd 4,9 stjerner av 5 i snitt av rundt 300 kommentarer.

– Basert på dette, er vi et av underholdningstilbudene i Kristiansand som har best score, og det er vi veldig stolte av, forteller han.

David Severinsen legger til at et av målene til Glowing Golf er å nå tusen 5-stjerners tilbakemeldinger på Google.

– Da vil vi være et av de viktigste underholdningsstedene i Europa, fordi ingen har så mange 5-stjerners tilbakemeldinger og likevel holde 4,9 stjerner i snitt.

– Måten vi skal jobbe mot dette på er å vise alle som kommer inn døren at de er viktige for oss, og det krever at man kan finne ekte motivasjon i å glede andre før seg selv, forklarer han.

Personalisert service

Severinsen legger vekt på at man hos Glowing Golf ønsker å behandle menneskene mer som venner, ikke kunder.

– Du tjener mye på dette over lang tid, særlig hvis målet er å bygge opp et merke som skal bli i byen og et sterkt merke som er viktig for Kristiansand. Men det må være ekte. Hvis det bare er et salgstriks vil det ikke vare, sier han.

Han legger til at alle nye ansatte blir lært opp i å gi engasjerende og personlig service, basert på forutsetningen om å finne glede i å glede andre.

Planene fremover

Glowing Golf åpnet nettopp en ny franchise i Stavanger og skal ifølge Severinsen mest sannsynlig åpne enda et sted i Arendal i 2022.

Severinsen peker på at det er viktig at de fortsetter med gode, digitale tilbakemeldinger i tiden fremover. Selv tror han at det var dette som påvirket Kronprins Håkon og Kronprinsesse Mette-Marit med familien til å dra på besøk hos Glowing Golf.

– Dette er altså en viktig markedsføringskanal, i tillegg til det at venner deler besøket sitt på Instagram eller Facebook med venner og familie. Vi ser at venner anbefaler dette videre til andre venner, avslutter Severinsen.

Tagger:, , , , ,

Våre hovedsamarbeidspartnere

Vil du motta nyhetsbrev og invitasjoner?

Fyll ut skjemaet nedenfor