AA

Har ansvaret for kundetilfredsheten

DEL

TWITTER
FACEBOOK
LINKEDIN

Atle Vogt (38) er ansatt som Customer Quality Manager hos GlobalConnect i Kristiansand.

Vogt kommer fra Telenor hvor han startet i 2002. Her jobbet han både som kompetanseansvarlig og rekrutteringsansvarlig, før han ble avdelingsleder og avsluttet som Quality Assurer hos Telenor Norge AS.

Hos GlobalConnect har han ansvaret for for kundetilfredshet og kvalitet i serviceleveransen til kundene deres.

Av utdannelse har han tre år innen rettsvitenskap fra Universitetet i Oslo.

Annonse
Annonse
Annonse

DEL

TWITTER
FACEBOOK
LINKEDIN
Annonse
Annonse
Annonse
Atle Vogt (38) er ansatt som Customer Quality Manager hos GlobalConnect i Kristiansand.

Vogt kommer fra Telenor hvor han startet i 2002. Her jobbet han både som kompetanseansvarlig og rekrutteringsansvarlig, før han ble avdelingsleder og avsluttet som Quality Assurer hos Telenor Norge AS.

Hos GlobalConnect har han ansvaret for for kundetilfredshet og kvalitet i serviceleveransen til kundene deres.

Av utdannelse har han tre år innen rettsvitenskap fra Universitetet i Oslo.

Tagger:,

Våre hovedsamarbeidspartnere

Vil du motta nyhetsbrev og invitasjoner?

Fyll ut skjemaet nedenfor