AA

Hjelp oss å bli bedre

  • Administrerende direktør i Næringsforeningen, Trond M. Backer og salgs- og markedsleder Odd-Arild Skonhoft.

DEL

TWITTER
FACEBOOK
LINKEDIN

I samarbeid med Moment Analyse har Næringsforeningen sendt ut en undersøkelse til våre medlemsbedrifter.

– Vi ønsker å bli bedre, og å tilpasse oss medlemmene våre ved å møte deres behov. Det er medlemmene vi er til for, og derfor er det viktig for oss å høre deres synspunkter, sier Odd-Arild Skonhoft, salgs- og markedsleder i Næringsforeningen.

For å få innspill til hvordan vi kan bli bedre, har Næringsforeningen utarbeidet en undersøkelse sammen med Moment Analyse. At denne besvares er av stor betydning for Næringsforeningens fremtidige arbeid for og mot medlemsbedriftene.

– Det er medlemmene som skal bestemme retningen vår fremover. Til høsten skal vi i gang med arbeidet med ny strategi for Næringsforeningen, og i den forbindelse ønsker vi medlemmenes synspunkter, sier administrerende direktør, Trond M. Backer.

Undersøkelsen omhandler særlig områdene arrangement, kommunikasjon og medlemsoppfølging.

– Vi vil gjerne vite hva medlemmene er fornøyd med, og hva vi kan gjøre bedre eller annerledes. Det er allerede mange som har besvart undersøkelsen, men for å kunne få et enda bedre bilde av hva medlemsbedriftene ønsker, trenger vi alle tilbakemeldingene vi kan få. Vi håper alle setter av noen få minutter til å besvare denne, avslutter Skonhoft.

Annonse
Annonse
Annonse
Annonse

DEL

TWITTER
FACEBOOK
LINKEDIN
Annonse
Annonse
Annonse
Annonse
I samarbeid med Moment Analyse har Næringsforeningen sendt ut en undersøkelse til våre medlemsbedrifter.

– Vi ønsker å bli bedre, og å tilpasse oss medlemmene våre ved å møte deres behov. Det er medlemmene vi er til for, og derfor er det viktig for oss å høre deres synspunkter, sier Odd-Arild Skonhoft, salgs- og markedsleder i Næringsforeningen.

For å få innspill til hvordan vi kan bli bedre, har Næringsforeningen utarbeidet en undersøkelse sammen med Moment Analyse. At denne besvares er av stor betydning for Næringsforeningens fremtidige arbeid for og mot medlemsbedriftene.

– Det er medlemmene som skal bestemme retningen vår fremover. Til høsten skal vi i gang med arbeidet med ny strategi for Næringsforeningen, og i den forbindelse ønsker vi medlemmenes synspunkter, sier administrerende direktør, Trond M. Backer.

Undersøkelsen omhandler særlig områdene arrangement, kommunikasjon og medlemsoppfølging.

– Vi vil gjerne vite hva medlemmene er fornøyd med, og hva vi kan gjøre bedre eller annerledes. Det er allerede mange som har besvart undersøkelsen, men for å kunne få et enda bedre bilde av hva medlemsbedriftene ønsker, trenger vi alle tilbakemeldingene vi kan få. Vi håper alle setter av noen få minutter til å besvare denne, avslutter Skonhoft.

Tagger:

Våre hovedsamarbeidspartnere

Vil du motta nyhetsbrev og invitasjoner?

Fyll ut skjemaet nedenfor