Medlemsnytt

I norgestoppen på kundetilfredshet

13.05.2015 | Nils Tore Augland
LOS scorer igjen svært godt på kundetilfredshet, og inntar en sterk andreplass blant strømleverandørene i Norsk Kundebarometers kundetilfredshetsmåling for 2015. Blant de totalt 185 bedriftene som er med i undersøkelsen, inntar LOS en veldig sterk 24. plass totalt.

Foto: Margit Unander, direktør privatmarked LOS

Mer enn 9200 forbrukere har sagt sin mening i årets undersøkelse, og fortalt hvor fornøyde de er med bedrifter de kjøper varer og tjenester. Til sammen 185 virksomheter fra rundt 30 ulike bransjer får sin dom i årets undersøkelse.

- For LOS er dette igjen en fantastisk fin tilbakemelding, og nok en honnør til de ansatte som gjør en kjempejobb. I tillegg viser det at vår satsing på enda sterkere tilstedeværelse og dialog med kundene våre er viktig og riktig , sier Margit Unander, direktør privatmarked i LOS. I kundeundersøkelser som er gjennomført for strømbransjen har LOS i flere år vært i toppen av resultatlistene. Resultatene fra Norsk Kundebarometer bekrefter at fokus på god kundeservice, flere kontaktflater, og konkurransedyktige priser gir resultater, sier Margit Unander.

LOS får i år en score på hele 78,7 poeng, noe som er en økning på 0,8 poeng fra fjorårets måling. Det gjør også at LOS klatrer opp fra en 28 til en 24 plass blant de 185 bedriftene som er med i undersøkelsen. Det er Gudbransdal Energi som havner på førsteplass blant strømleverandørene med en score på 81,2 poeng. Lyse kommer på tredjeplass med 76,9 poeng. På fjerde, femte og sjetteplass kommer henholdsvis Fjordkraft, Norgesenergi og Nord Trøndelag Elektrisitetsverk.

Les mer om undersøkelsen på www.kundebarometer.com

facebook