AA

Inviterer til digitalkonferanse

  • Foto: Victoria Nevland
Medlemsnytt

DEL

TWITTER
FACEBOOK
LINKEDIN

Når USUS inviterer til konferanse er det digital markedsføring og teknologi som står i fokus.

– Driver du med salg og markedsføring må du ikke gå glipp av Norwegian Digital Travel Conference, sier Synnøve Elisabeth Aabrekk, daglig leder i USUS.

Den nasjonale konferansen finner sted på Q42 24. og 25. september.

– Konferansen passer for alle som har interesse av å holde seg oppdatert på hva som skjer innen digital markedsføring og bruk av teknologi, forteller Aabrekk og fortsetter:

–  Ved å holde deg oppdatert kan du som sjef ta bedre beslutninger når ansatte kommer med nye buzzwords, og som ansatt kan du reise rett hjem etter konferansen å gjøre noe nytt du har lært. Du kan for eksempel fikse ting på nettsiden din som vises rett tilbake på bunnlinja, du har lært noe om hva gjestene og kundene dine forventer av deg digitalt i dag og fremover, og du har fått mange gode ideer fra både norske og internasjonale case.

På konferansen vil du blant annet møte: 

Eirik Norman Hansen – Bra er ikke godt nok – vi må bli besatt av kundeopplevelsen
Martin Stroll – Hvordan forbereder vi oss på endringene som kommer?
Svenske John Ekman – vi må tjene penger på hvert besøk og lede kundene forsiktig, men bestemt til kjøp
DNT – Hvordan skape turlyst i sosiale medier
Marte Klouman  – Vi må bruke stories – NÅ!
Snapchat – Hvordan skape tilstedeværelse og verdi for din bedrift
AIRFRANCE KLM – Slik skapes den ultimate “brand experience»

Annonse
Annonse
Annonse

DEL

TWITTER
FACEBOOK
LINKEDIN
Annonse
Annonse
Annonse
Når USUS inviterer til konferanse er det digital markedsføring og teknologi som står i fokus.

– Driver du med salg og markedsføring må du ikke gå glipp av Norwegian Digital Travel Conference, sier Synnøve Elisabeth Aabrekk, daglig leder i USUS.

Den nasjonale konferansen finner sted på Q42 24. og 25. september.

– Konferansen passer for alle som har interesse av å holde seg oppdatert på hva som skjer innen digital markedsføring og bruk av teknologi, forteller Aabrekk og fortsetter:

–  Ved å holde deg oppdatert kan du som sjef ta bedre beslutninger når ansatte kommer med nye buzzwords, og som ansatt kan du reise rett hjem etter konferansen å gjøre noe nytt du har lært. Du kan for eksempel fikse ting på nettsiden din som vises rett tilbake på bunnlinja, du har lært noe om hva gjestene og kundene dine forventer av deg digitalt i dag og fremover, og du har fått mange gode ideer fra både norske og internasjonale case.

På konferansen vil du blant annet møte: 

Eirik Norman Hansen – Bra er ikke godt nok – vi må bli besatt av kundeopplevelsen
Martin Stroll – Hvordan forbereder vi oss på endringene som kommer?
Svenske John Ekman – vi må tjene penger på hvert besøk og lede kundene forsiktig, men bestemt til kjøp
DNT – Hvordan skape turlyst i sosiale medier
Marte Klouman  – Vi må bruke stories – NÅ!
Snapchat – Hvordan skape tilstedeværelse og verdi for din bedrift
AIRFRANCE KLM – Slik skapes den ultimate “brand experience»

Tagger:

Våre hovedsamarbeidspartnere

Vil du motta nyhetsbrev og invitasjoner?

Fyll ut skjemaet nedenfor