AA

LOS har landets mest fornøyde strømkunder

  • Margit Undander i LOS. Foto: LOS
Medlemsnytt

DEL

TWITTER
FACEBOOK
LINKEDIN

LOS har gått til topps på en nasjonal måling av kundetilfredshet og lojalitet blant landets strømleverandører.

Det er analysebyrået EPSI Rating Norway som står bak den omfattende undersøkelsen. LOS har i mange år scoret høyt på tilsvarende målinger, men inntar for første gang topplasseringen.

– Vi er veldig stolte over å ha tatt førsteplassen. Høy kundetilfredshet og lojalitet kommer som et resultat av systematisk og langsiktig arbeid, og undersøkelsen bekrefter at kundene synes vi har lykkes godt i dette arbeidet, sier Margit Unander, administrerende direktør i LOS.

Sammen med nesten 50 ansatte hos strømleverandøren med base i Kristiansand, har hun ekstra god grunn til å være fornøyd med årets resultater. De siste årene har nemlig konkurranseintensiteten i strømbransjen økt kraftig.

– Vi ser store endringer i atferd, behov og forventninger hos kundene, og bytteaktiviteten mellom leverandørene er høy. At jobben våre fantastiske medarbeidere gjør hver dag gir gode resultater, bekrefter denne undersøkelsen. Det gir motivasjon til å stå på videre for å sikre kundene den beste kundeopplevelsen hos LOS, understreker Unander.

LOS er landets fjerde største strømleverandør og er eid av Agder Energi.

– Det er i år LOS som kan skilte med de mest fornøyde strømkundene. De kan vise til fremgang fra i fjor, og har blitt flinkere på å levere på de forventningene som kundene har, forklarer Fredrik Høst, daglig leder i EPSI Rating Norway.

Høst skriver videre at LOS dessuten er en ener på det å holde kundene godt informert om ting som påvirker kundeforholdet, og fremstår som en solid og pålitelig leverandør av strøm.

EPSI Rating Norway gjennomfører årlig en kundetilfredshetundersøkelse blant strømleverandørene i Norge ved å spørre kunder om opplevelsen med de ulike selskapene. Se resultatene i årets undersøkelse her

Annonse
Annonse
Annonse

DEL

TWITTER
FACEBOOK
LINKEDIN
Annonse
Annonse
Annonse
LOS har gått til topps på en nasjonal måling av kundetilfredshet og lojalitet blant landets strømleverandører.

Det er analysebyrået EPSI Rating Norway som står bak den omfattende undersøkelsen. LOS har i mange år scoret høyt på tilsvarende målinger, men inntar for første gang topplasseringen.

– Vi er veldig stolte over å ha tatt førsteplassen. Høy kundetilfredshet og lojalitet kommer som et resultat av systematisk og langsiktig arbeid, og undersøkelsen bekrefter at kundene synes vi har lykkes godt i dette arbeidet, sier Margit Unander, administrerende direktør i LOS.

Sammen med nesten 50 ansatte hos strømleverandøren med base i Kristiansand, har hun ekstra god grunn til å være fornøyd med årets resultater. De siste årene har nemlig konkurranseintensiteten i strømbransjen økt kraftig.

– Vi ser store endringer i atferd, behov og forventninger hos kundene, og bytteaktiviteten mellom leverandørene er høy. At jobben våre fantastiske medarbeidere gjør hver dag gir gode resultater, bekrefter denne undersøkelsen. Det gir motivasjon til å stå på videre for å sikre kundene den beste kundeopplevelsen hos LOS, understreker Unander.

LOS er landets fjerde største strømleverandør og er eid av Agder Energi.

– Det er i år LOS som kan skilte med de mest fornøyde strømkundene. De kan vise til fremgang fra i fjor, og har blitt flinkere på å levere på de forventningene som kundene har, forklarer Fredrik Høst, daglig leder i EPSI Rating Norway.

Høst skriver videre at LOS dessuten er en ener på det å holde kundene godt informert om ting som påvirker kundeforholdet, og fremstår som en solid og pålitelig leverandør av strøm.

EPSI Rating Norway gjennomfører årlig en kundetilfredshetundersøkelse blant strømleverandørene i Norge ved å spørre kunder om opplevelsen med de ulike selskapene. Se resultatene i årets undersøkelse her

Tagger:

Våre hovedsamarbeidspartnere

Vil du motta nyhetsbrev og invitasjoner?

Fyll ut skjemaet nedenfor