AA

LOS øker mest i kundetilfredshet

  • Margit Unander, administrerende direktør i LOS.
Medlemsnytt

DEL

TWITTER
FACEBOOK
LINKEDIN

LOS tar en sterk andreplass og kan notere seg nok en toppplassering på Norsk Kundebarometer 2020 – som måler Norges mest tilfredse og lojale kunder.

– Jeg er utrolig stolt av hver enkelt medarbeider i LOS, som hver dag gjør en fantastisk innsats for kundene våre. Det er med systematisk arbeid og tydelig kundefokus vi har klart å ta tydelige steg i positiv retning de siste årene, sier Margit Unander, administrerende direktør i LOS.

LOS øker mest i tilfredshet, og går opp hele 3,9 poeng fra fjorårets undersøkelse og ender med 76,9 i tilfredshet. Det gir en andreplass, bare 0,1 poeng bak førsteplassen. På lojalitet får LOS 82,2 poeng, også det en økning fra fjoråret. På totallisten over alle selskaper i alle bransjer som er målt, går LOS fra 77. plass i 2019 til en 30. plass i år, hvor Vinmonopolet topper listen. Det gir også en bevegelse fra kategorien tre stjerner til fire stjerner.

– Med fire stjerner så kan dere være stolte av å ha svært fornøyde kunder etter Norsk Kundebarometers indeksmetode på kundetilfredshet.

Det sier Pål Silseth, leder for Norsk kundebarometer.

Kundetilfredshet er det viktigste målet som gjenspeiler kvaliteten i leveransene fra bedriften sett fra kundens ståsted. Oppnådd resultat i Norsk Kundebarometer kan derfor brukes som et troverdig sannhetsvitne på kvalitet.

Hele strømbransjen har hatt en fremgang i årets måling, med et tilfredshetssnitt på 71.09. Se alle resultatene i årets undersøkelse her.

Annonse
Annonse
Annonse
Annonse

DEL

TWITTER
FACEBOOK
LINKEDIN
Annonse
Annonse
Annonse
Annonse
LOS tar en sterk andreplass og kan notere seg nok en toppplassering på Norsk Kundebarometer 2020 - som måler Norges mest tilfredse og lojale kunder.

– Jeg er utrolig stolt av hver enkelt medarbeider i LOS, som hver dag gjør en fantastisk innsats for kundene våre. Det er med systematisk arbeid og tydelig kundefokus vi har klart å ta tydelige steg i positiv retning de siste årene, sier Margit Unander, administrerende direktør i LOS.

LOS øker mest i tilfredshet, og går opp hele 3,9 poeng fra fjorårets undersøkelse og ender med 76,9 i tilfredshet. Det gir en andreplass, bare 0,1 poeng bak førsteplassen. På lojalitet får LOS 82,2 poeng, også det en økning fra fjoråret. På totallisten over alle selskaper i alle bransjer som er målt, går LOS fra 77. plass i 2019 til en 30. plass i år, hvor Vinmonopolet topper listen. Det gir også en bevegelse fra kategorien tre stjerner til fire stjerner.

– Med fire stjerner så kan dere være stolte av å ha svært fornøyde kunder etter Norsk Kundebarometers indeksmetode på kundetilfredshet.

Det sier Pål Silseth, leder for Norsk kundebarometer.

Kundetilfredshet er det viktigste målet som gjenspeiler kvaliteten i leveransene fra bedriften sett fra kundens ståsted. Oppnådd resultat i Norsk Kundebarometer kan derfor brukes som et troverdig sannhetsvitne på kvalitet.

Hele strømbransjen har hatt en fremgang i årets måling, med et tilfredshetssnitt på 71.09. Se alle resultatene i årets undersøkelse her.

Tagger:

Våre hovedsamarbeidspartnere

Vil du motta nyhetsbrev og invitasjoner?

Fyll ut skjemaet nedenfor