AA

LOS øker mest i kundetilfredshet

  • Margit Unander, administrerende direktør i LOS.
Medlemsnytt

DEL

TWITTER
FACEBOOK
LINKEDIN

LOS tar en sterk andreplass og kan notere seg nok en toppplassering på Norsk Kundebarometer 2020 – som måler Norges mest tilfredse og lojale kunder.

– Jeg er utrolig stolt av hver enkelt medarbeider i LOS, som hver dag gjør en fantastisk innsats for kundene våre. Det er med systematisk arbeid og tydelig kundefokus vi har klart å ta tydelige steg i positiv retning de siste årene, sier Margit Unander, administrerende direktør i LOS.

LOS øker mest i tilfredshet, og går opp hele 3,9 poeng fra fjorårets undersøkelse og ender med 76,9 i tilfredshet. Det gir en andreplass, bare 0,1 poeng bak førsteplassen. På lojalitet får LOS 82,2 poeng, også det en økning fra fjoråret. På totallisten over alle selskaper i alle bransjer som er målt, går LOS fra 77. plass i 2019 til en 30. plass i år, hvor Vinmonopolet topper listen. Det gir også en bevegelse fra kategorien tre stjerner til fire stjerner.

– Med fire stjerner så kan dere være stolte av å ha svært fornøyde kunder etter Norsk Kundebarometers indeksmetode på kundetilfredshet.

Det sier Pål Silseth, leder for Norsk kundebarometer.

Kundetilfredshet er det viktigste målet som gjenspeiler kvaliteten i leveransene fra bedriften sett fra kundens ståsted. Oppnådd resultat i Norsk Kundebarometer kan derfor brukes som et troverdig sannhetsvitne på kvalitet.

Hele strømbransjen har hatt en fremgang i årets måling, med et tilfredshetssnitt på 71.09. Se alle resultatene i årets undersøkelse her.

Annonse
Annonse
Annonse

DEL

TWITTER
FACEBOOK
LINKEDIN
Annonse
Annonse
Annonse
LOS tar en sterk andreplass og kan notere seg nok en toppplassering på Norsk Kundebarometer 2020 - som måler Norges mest tilfredse og lojale kunder.

– Jeg er utrolig stolt av hver enkelt medarbeider i LOS, som hver dag gjør en fantastisk innsats for kundene våre. Det er med systematisk arbeid og tydelig kundefokus vi har klart å ta tydelige steg i positiv retning de siste årene, sier Margit Unander, administrerende direktør i LOS.

LOS øker mest i tilfredshet, og går opp hele 3,9 poeng fra fjorårets undersøkelse og ender med 76,9 i tilfredshet. Det gir en andreplass, bare 0,1 poeng bak førsteplassen. På lojalitet får LOS 82,2 poeng, også det en økning fra fjoråret. På totallisten over alle selskaper i alle bransjer som er målt, går LOS fra 77. plass i 2019 til en 30. plass i år, hvor Vinmonopolet topper listen. Det gir også en bevegelse fra kategorien tre stjerner til fire stjerner.

– Med fire stjerner så kan dere være stolte av å ha svært fornøyde kunder etter Norsk Kundebarometers indeksmetode på kundetilfredshet.

Det sier Pål Silseth, leder for Norsk kundebarometer.

Kundetilfredshet er det viktigste målet som gjenspeiler kvaliteten i leveransene fra bedriften sett fra kundens ståsted. Oppnådd resultat i Norsk Kundebarometer kan derfor brukes som et troverdig sannhetsvitne på kvalitet.

Hele strømbransjen har hatt en fremgang i årets måling, med et tilfredshetssnitt på 71.09. Se alle resultatene i årets undersøkelse her.

Tagger:

Våre hovedsamarbeidspartnere

Vil du motta nyhetsbrev og invitasjoner?

Fyll ut skjemaet nedenfor