AA

Nyåpning i Markens

  • Fra åpningen av Blivakkers nye butikk i Markens 5. mai. Foto: Jan Berhus.
Medlemsnytt

DEL

TWITTER
FACEBOOK
LINKEDIN

Lørdag 5. mai åpnet Blivakker.no butikk i Markens. Besøkstallene har foreløpig gått over all forventning, ifølge leder for Blivakker.no, Silvia Melin.

– Vi har fått en veldig bra mottagelse, med flere besøkende hver dag enn forventet, sier Melin.

Butikken ble behørig besøkt under åpningen 5. mai, og ifølge administrerende direktør i Brandsdal Group, Einar Øgrey Brandsdal, har de brukt null kroner på å marekdsføre butikken.

– Vi har brukt omtrent null kroner på å markedsføre butikken. Vi åpnet døren og hev ut et teppe det sto på BliVakker på, så begynte folk å strømme på, uttalte Brandsdal til Dagbladet.no tidligere i år.

Silvia Melin sier hovedgrunnen til at åpner butikken er fordi de får muligheten til å føre mange flere merker.

– Ved å åpne et parfymeri har vi fått tilgang på flere eksklusive merker som vi ikke tidligere hadde. Det er også spennende med en stor, flott butikk midt i hjertet av Markens hvor kunder kan teste produkter og få veiledning, påpeker Melin.

Hun forteller at åpningen kun har hatt en positiv innvirkning på nettsalget så langt.

– Vi har bare fått flere kunder på nett på grunn av alle de nye merkene vi har tatt inn, som er 4700 nye varelinjer.

Annonse
Annonse

DEL

TWITTER
FACEBOOK
LINKEDIN
Annonse
Annonse
Lørdag 5. mai åpnet Blivakker.no butikk i Markens. Besøkstallene har foreløpig gått over all forventning, ifølge leder for Blivakker.no, Silvia Melin.

– Vi har fått en veldig bra mottagelse, med flere besøkende hver dag enn forventet, sier Melin.

Butikken ble behørig besøkt under åpningen 5. mai, og ifølge administrerende direktør i Brandsdal Group, Einar Øgrey Brandsdal, har de brukt null kroner på å marekdsføre butikken.

– Vi har brukt omtrent null kroner på å markedsføre butikken. Vi åpnet døren og hev ut et teppe det sto på BliVakker på, så begynte folk å strømme på, uttalte Brandsdal til Dagbladet.no tidligere i år.

Silvia Melin sier hovedgrunnen til at åpner butikken er fordi de får muligheten til å føre mange flere merker.

– Ved å åpne et parfymeri har vi fått tilgang på flere eksklusive merker som vi ikke tidligere hadde. Det er også spennende med en stor, flott butikk midt i hjertet av Markens hvor kunder kan teste produkter og få veiledning, påpeker Melin.

Hun forteller at åpningen kun har hatt en positiv innvirkning på nettsalget så langt.

– Vi har bare fått flere kunder på nett på grunn av alle de nye merkene vi har tatt inn, som er 4700 nye varelinjer.

Våre hovedsamarbeidspartnere