AA
  • Forside
  • Aktuelt
  • NorgesEnergi styrker markeds- og kommunikasjonsavdelingen

NorgesEnergi styrker markeds- og kommunikasjonsavdelingen

  • Fra venstre: Helen Røiseland Strømme og Rita Lund Tune.

DEL

TWITTER
FACEBOOK
LINKEDIN

NorgesEnergi har ansatt Helen Røiseland Strømme (24) og Rita Lund Tune (41) i markeds- og kommunikasjonsavdelingen.

Strømme (24), kommer fra stillingen som trainee innholdsutvikler i markedsavdelingen i Fana Sparebank. Hun startet 1. januar og har ansvaret for kundekommunikasjon i NorgesEnergi.

Tune (41), kommer fra stillingen som markeds- og kommunikasjonsansvarlig i Trimtex. Rita startet 1. februar og har ansvaret for PR-arbeidet i NorgesEnergi. Hun har tidligere jobbet med PR både i NSB og i Kunnskapsforlaget.

– Jeg er både stolt og glad for å ha fått Rita og Helene med på laget, sier markeds- og kommunikasjonssjef i NorgesEnergi, Geir Arne Gundersen.

I 1999 utfordret NorgesEnergi de gamle strømmonopolistene ved å selge billig strøm.

– Vi har store ambisjoner for årene fremover, fortsetter Gundersen, og da er det avgjørende at vi har et fokusert og målrettet markeds-, og kommunikasjonsarbeid.

– Ansettelsen av Helene og Rita bidrar til at vi kan jobbe videre med å kommunisere godt med kundene våre og ikke minst få frem hva den enkelte kan gjøre for å kutte strømutgiftene sine, avslutter Gundersen.

Annonse
Annonse
Annonse

DEL

TWITTER
FACEBOOK
LINKEDIN
Annonse
Annonse
Annonse
NorgesEnergi har ansatt Helen Røiseland Strømme (24) og Rita Lund Tune (41) i markeds- og kommunikasjonsavdelingen.

Strømme (24), kommer fra stillingen som trainee innholdsutvikler i markedsavdelingen i Fana Sparebank. Hun startet 1. januar og har ansvaret for kundekommunikasjon i NorgesEnergi.

Tune (41), kommer fra stillingen som markeds- og kommunikasjonsansvarlig i Trimtex. Rita startet 1. februar og har ansvaret for PR-arbeidet i NorgesEnergi. Hun har tidligere jobbet med PR både i NSB og i Kunnskapsforlaget.

– Jeg er både stolt og glad for å ha fått Rita og Helene med på laget, sier markeds- og kommunikasjonssjef i NorgesEnergi, Geir Arne Gundersen.

I 1999 utfordret NorgesEnergi de gamle strømmonopolistene ved å selge billig strøm.

– Vi har store ambisjoner for årene fremover, fortsetter Gundersen, og da er det avgjørende at vi har et fokusert og målrettet markeds-, og kommunikasjonsarbeid.

– Ansettelsen av Helene og Rita bidrar til at vi kan jobbe videre med å kommunisere godt med kundene våre og ikke minst få frem hva den enkelte kan gjøre for å kutte strømutgiftene sine, avslutter Gundersen.

Tagger:

Våre hovedsamarbeidspartnere

Vil du bli medlem?

Fyll ut skjemaet nedenfor