AA

Ny account manager hos Fædrelandsvennen

  • Foto: Kjartan Bjelland.

DEL

TWITTER
FACEBOOK
LINKEDIN

Thomas Braun (32) er ansatt som ny account manager hos Fædrelandsvennen i Schibstedsystemet.

– Jeg gleder meg til å bli en del av Schibsted-laget, og dele min erfaring innen markedsføring med kundene på Sørlandet. Schibsted er alltid i utvikling, og det blir spennende å ta del i det, sier Braun.

Han har jobbet som salgs- og markedsføringssjef i Sitour Marketing i Tyskland i ni år. Her jobbet han med utendørsreklame i skianlegg i Europa. Deres kunder var blant andre store bilmerker, banker og leverandører til skisport. Han hadde ansvar for det tyske markedet, ledelse av salgsteam og key account for de største kundene.

I Schibsted skal han ha ansvar for kundene i Aust-Agder. De har allerede mange kunder i dag, men Braun skal også jobbe med å få inn nye annonsører. Hverdagen innebærer mye rådgivning og sparring med kundene for å få kampanjene til å gi best mulig effekt.

Braun har en bachelor i økonomi med spesialisering i markedsføring og kommunikasjon. Han er også utdannet bilmekaniker og selger fra BMW i München.

Annonse
Annonse
Annonse

DEL

TWITTER
FACEBOOK
LINKEDIN
Annonse
Annonse
Annonse
Thomas Braun (32) er ansatt som ny account manager hos Fædrelandsvennen i Schibstedsystemet.

– Jeg gleder meg til å bli en del av Schibsted-laget, og dele min erfaring innen markedsføring med kundene på Sørlandet. Schibsted er alltid i utvikling, og det blir spennende å ta del i det, sier Braun.

Han har jobbet som salgs- og markedsføringssjef i Sitour Marketing i Tyskland i ni år. Her jobbet han med utendørsreklame i skianlegg i Europa. Deres kunder var blant andre store bilmerker, banker og leverandører til skisport. Han hadde ansvar for det tyske markedet, ledelse av salgsteam og key account for de største kundene.

I Schibsted skal han ha ansvar for kundene i Aust-Agder. De har allerede mange kunder i dag, men Braun skal også jobbe med å få inn nye annonsører. Hverdagen innebærer mye rådgivning og sparring med kundene for å få kampanjene til å gi best mulig effekt.

Braun har en bachelor i økonomi med spesialisering i markedsføring og kommunikasjon. Han er også utdannet bilmekaniker og selger fra BMW i München.

Tagger:,

Våre hovedsamarbeidspartnere

Vil du motta nyhetsbrev og invitasjoner?

Fyll ut skjemaet nedenfor