AA

Ny direktør i Sparebanken Sør

DEL

TWITTER
FACEBOOK
LINKEDIN

Eva Kvelland (41) er ansatt i den nyopprettede stillingen som direktør for marked og kommunikasjon i Sparebanken Sør.

– Det er viktigere enn noen gang å løfte markeds- og kommunikasjonsfeltet opp i toppledelsen. For oss er det et strategisk valg, sier administrerende direktør Geir Bergskaug.

Med ansettelsen av Kvelland kommer også opprettelsen av en egen divisjon for marked og kommunikasjon.

– Vi gjør det både for å styrke bankens markedsposisjon, og for å videreutvikle rollen vi har i vekst og utvikling av regionen. Det er et samfunnsansvar vi tar på alvor, forteller Bergskaug, som leder en bank med bærekraft høyt på agendaen.

Kvelland kommer fra stillingen som leder for marked og kommunikasjon i Stine Sofies Stiftelse, og har tidligere jobbet med forskning på UiA og som rådgiver i PR-byrået Ordkraft. Hun har også 20 år bak seg fra lokal og nasjonal politikk.

– Det er motiverende å få jobbe med en av landsdelens sterkeste merkevarer. Bankens vilje og evne til å ta et stort samfunnsansvar var avgjørende for meg, og jeg gleder meg til å bygge videre på den solide jobben som allerede er gjort. Både kunder og andre skal merke at Sparebanken Sør er en stødig, engasjert og framtidsrettet aktør i regionen, sier Kvelland, som begynte i stillingen 16. august.

DEL

TWITTER
FACEBOOK
LINKEDIN
Eva Kvelland (41) er ansatt i den nyopprettede stillingen som direktør for marked og kommunikasjon i Sparebanken Sør.

– Det er viktigere enn noen gang å løfte markeds- og kommunikasjonsfeltet opp i toppledelsen. For oss er det et strategisk valg, sier administrerende direktør Geir Bergskaug.

Med ansettelsen av Kvelland kommer også opprettelsen av en egen divisjon for marked og kommunikasjon.

– Vi gjør det både for å styrke bankens markedsposisjon, og for å videreutvikle rollen vi har i vekst og utvikling av regionen. Det er et samfunnsansvar vi tar på alvor, forteller Bergskaug, som leder en bank med bærekraft høyt på agendaen.

Kvelland kommer fra stillingen som leder for marked og kommunikasjon i Stine Sofies Stiftelse, og har tidligere jobbet med forskning på UiA og som rådgiver i PR-byrået Ordkraft. Hun har også 20 år bak seg fra lokal og nasjonal politikk.

– Det er motiverende å få jobbe med en av landsdelens sterkeste merkevarer. Bankens vilje og evne til å ta et stort samfunnsansvar var avgjørende for meg, og jeg gleder meg til å bygge videre på den solide jobben som allerede er gjort. Både kunder og andre skal merke at Sparebanken Sør er en stødig, engasjert og framtidsrettet aktør i regionen, sier Kvelland, som begynte i stillingen 16. august.

Tagger:, , ,

Våre hovedsamarbeidspartnere

Vil du motta nyhetsbrev og invitasjoner?

Fyll ut skjemaet nedenfor