AA

Ny innholdsprodusent i Schibsted

DEL

TWITTER
FACEBOOK
LINKEDIN

Andreas Hopen (24) er ansatt som innholdsprodusent i Schibstedsystemet. Han starter i jobben 12. august og vil ha base i Fædrelandsvennen og Kristiansand.

– Det jeg ser mest frem til i denne jobben er å være med og styrke markedsprofilen til Fædrelandsvennen, sier Hopen i en kommentar.

Han har tidligere jobbet som frilansjournalist i Fædrelandsvennen fra 2017 til 2019. Før dette var han frilanser i Nettavisen (2018) og  journalist i Firdaposten (2016-2017)

Schibsted Brand Studio produserer og distribuerer innholdmarkedsføring i Aftenposten, Bergens Tidende, Stavanger Aftenblad, Fædrelandsvennen, Adresseavisen og  E24. Hopen er ansatt for å ta hovedansvaret for å løfte satsingen i Fædrelandsvennen.

– I den stillingen forholder jeg meg til en rekke ulike kunder, deltar i kundemøter og produserer innhold. Selv om Fædrelandsvennen er mitt ansvar, vil jeg være med på å lage innholdsmarkedsføring på tvers i hele Schibsted-systemet, sier Hopen.

Han ser fram til å jobbe tett på kunder, noe han synes er både givende og spennende, og håper satsingen på stillingen hans vil gi et økonomisk løft for Fædrelandsvennen.

Hopen har en bachelor i journalistikk fra NLA Gimlekollen.

Annonse
Annonse
Annonse

DEL

TWITTER
FACEBOOK
LINKEDIN
Annonse
Annonse
Annonse
Andreas Hopen (24) er ansatt som innholdsprodusent i Schibstedsystemet. Han starter i jobben 12. august og vil ha base i Fædrelandsvennen og Kristiansand.

– Det jeg ser mest frem til i denne jobben er å være med og styrke markedsprofilen til Fædrelandsvennen, sier Hopen i en kommentar.

Han har tidligere jobbet som frilansjournalist i Fædrelandsvennen fra 2017 til 2019. Før dette var han frilanser i Nettavisen (2018) og  journalist i Firdaposten (2016-2017)

Schibsted Brand Studio produserer og distribuerer innholdmarkedsføring i Aftenposten, Bergens Tidende, Stavanger Aftenblad, Fædrelandsvennen, Adresseavisen og  E24. Hopen er ansatt for å ta hovedansvaret for å løfte satsingen i Fædrelandsvennen.

– I den stillingen forholder jeg meg til en rekke ulike kunder, deltar i kundemøter og produserer innhold. Selv om Fædrelandsvennen er mitt ansvar, vil jeg være med på å lage innholdsmarkedsføring på tvers i hele Schibsted-systemet, sier Hopen.

Han ser fram til å jobbe tett på kunder, noe han synes er både givende og spennende, og håper satsingen på stillingen hans vil gi et økonomisk løft for Fædrelandsvennen.

Hopen har en bachelor i journalistikk fra NLA Gimlekollen.

Tagger:,

Våre hovedsamarbeidspartnere

Vil du motta nyhetsbrev og invitasjoner?

Fyll ut skjemaet nedenfor