AA

Ny kundesenterleder i Nordic Door

DEL

TWITTER
FACEBOOK
LINKEDIN

Nordic Door har ansatt Hanne Ihlen Strømme (40) fra Kristiansand som ny kundesenterleder. Hun starter i jobben 2. november.

Kundesenteret består av 20 ansatte og er lokalisert ved Nordic Door sitt hovedkontor i Lyngdal. Som kundesenterleder vil Strømme ha ansvar for ledelse, forbedring og utvikling av kundesenteret, og hun vil være en viktig del av teamet.

– Vi er veldig fornøyde med ansettelsen av Hanne. Hun har erfaringen vi trenger i en kundesenterleder, i tillegg til at hun er målbevisst og ønsker å bidra til at Nordic Door skal ha Skandinavias beste kundesenter i vår bransje. Det blir viktig i hennes rolle å sy sammen systemer, bygge opp gode rutiner, heve kompetansen i teamet og samkjøre avdelinger så kunden oppfatter oss som best i markedet, sier salgs- og markedssjef Edgar Haugskott.

Strømme kommer fra stillingen Senior Staffing & Recruitment Consultant i Toptemp AS. Hun har flere års erfaring innen ledelse og kundeservice fra blant annet Windmill AS, Kelly Services AS og Ventelo. Strømme har en bachelor i journalistikk fra The University of Queensland, Australia.

I hele sin karriere har hun jobbet etter Lean-prinsippet. Hun beskriver seg selv som målrettet og med kundeservice i ryggraden. Hun er opptatt av at det jobbes mot et felles mål og det å skape en vinnerkultur, samtidig som at de ansatte skal ha det greit.

– Kundeservice er noe jeg virkelig brenner for, og derfor blir det ekstra gøy og få lov til å kunne være med å utvikle kundesenteret til Nordic Door. I tillegg synes jeg de har en spennende profil. Dette er virkelig drømmejobben og jeg gleder meg veldig til å starte, sier Strømme.

Annonse
Annonse
Annonse
Annonse

DEL

TWITTER
FACEBOOK
LINKEDIN
Annonse
Annonse
Annonse
Annonse
Nordic Door har ansatt Hanne Ihlen Strømme (40) fra Kristiansand som ny kundesenterleder. Hun starter i jobben 2. november.

Kundesenteret består av 20 ansatte og er lokalisert ved Nordic Door sitt hovedkontor i Lyngdal. Som kundesenterleder vil Strømme ha ansvar for ledelse, forbedring og utvikling av kundesenteret, og hun vil være en viktig del av teamet.

– Vi er veldig fornøyde med ansettelsen av Hanne. Hun har erfaringen vi trenger i en kundesenterleder, i tillegg til at hun er målbevisst og ønsker å bidra til at Nordic Door skal ha Skandinavias beste kundesenter i vår bransje. Det blir viktig i hennes rolle å sy sammen systemer, bygge opp gode rutiner, heve kompetansen i teamet og samkjøre avdelinger så kunden oppfatter oss som best i markedet, sier salgs- og markedssjef Edgar Haugskott.

Strømme kommer fra stillingen Senior Staffing & Recruitment Consultant i Toptemp AS. Hun har flere års erfaring innen ledelse og kundeservice fra blant annet Windmill AS, Kelly Services AS og Ventelo. Strømme har en bachelor i journalistikk fra The University of Queensland, Australia.

I hele sin karriere har hun jobbet etter Lean-prinsippet. Hun beskriver seg selv som målrettet og med kundeservice i ryggraden. Hun er opptatt av at det jobbes mot et felles mål og det å skape en vinnerkultur, samtidig som at de ansatte skal ha det greit.

– Kundeservice er noe jeg virkelig brenner for, og derfor blir det ekstra gøy og få lov til å kunne være med å utvikle kundesenteret til Nordic Door. I tillegg synes jeg de har en spennende profil. Dette er virkelig drømmejobben og jeg gleder meg veldig til å starte, sier Strømme.

Tagger:,

Våre hovedsamarbeidspartnere

Vil du motta nyhetsbrev og invitasjoner?

Fyll ut skjemaet nedenfor