AA

Ny rådgiver hos Blå Kors

  • Bjarte Østebø er utdannet journalist fra Gimlekollen, har jobbet som journalist for blant annet Fædrelandsvennen og Kristelig Pressekontor, og har masterstudier innen kommunikasjon, markedsføring og PR.

DEL

TWITTER
FACEBOOK
LINKEDIN

Bjarte Østeby (30) blir rådgiver i Blå Kors Kristiansand, i avdelingen for strategi, kunnskap og utvikling.

Mye av arbeidet som Blå Kors Kristiansand driver finansieres gjennom gaver, donasjoner og fra ulike tilskuddsordninger som myndighetene nasjonalt, regionalt og lokalt har etablert som satsingsområder innen aktuelle samfunnsutfordringer.

– I avdelingen strategi, kunnskap og utvikling jobber vi mye med å dokumentere hva pengene brukes til, i tråd med de kravene som stilles i utlysningene fra de ulike tilskuddsordningene, forklarer Østebø.

Østebø er utdannet journalist fra NLA Mediehøgskolen Gimlekollen, og har jobbet som journalist for blant annet Fædrelandsvennen og Kristelig Pressekontor. Han har en master innen kommunikasjon, markedsføring og PR, og har også arbeidet med kommunikasjon og markedsføring.

Arbeidet Blå Kors driver i Kristiansand har økt mye i omfang på få år, med Posebyen Kulturskole, Barnas Stasjon, Blå Kors Ferier, Blå Kors Chat-senter, Posebyen Frivilligsentral, Vision Aktivitetspark og Steg for Steg som noen eksempler på nye virksomhetsområder som er blitt etablert.

– Det handler om å kvalitetssikre og dokumentere at vi bruker pengene på det vi skriver at vi skal i søknadene, forklarer Østeby.

Det arbeider i dag fem personer i avdelingen for strategi, kunnskap og utvikling hos Blå Kors Kristiansand.

DEL

TWITTER
FACEBOOK
LINKEDIN
Bjarte Østeby (30) blir rådgiver i Blå Kors Kristiansand, i avdelingen for strategi, kunnskap og utvikling.

Mye av arbeidet som Blå Kors Kristiansand driver finansieres gjennom gaver, donasjoner og fra ulike tilskuddsordninger som myndighetene nasjonalt, regionalt og lokalt har etablert som satsingsområder innen aktuelle samfunnsutfordringer.

– I avdelingen strategi, kunnskap og utvikling jobber vi mye med å dokumentere hva pengene brukes til, i tråd med de kravene som stilles i utlysningene fra de ulike tilskuddsordningene, forklarer Østebø.

Østebø er utdannet journalist fra NLA Mediehøgskolen Gimlekollen, og har jobbet som journalist for blant annet Fædrelandsvennen og Kristelig Pressekontor. Han har en master innen kommunikasjon, markedsføring og PR, og har også arbeidet med kommunikasjon og markedsføring.

Arbeidet Blå Kors driver i Kristiansand har økt mye i omfang på få år, med Posebyen Kulturskole, Barnas Stasjon, Blå Kors Ferier, Blå Kors Chat-senter, Posebyen Frivilligsentral, Vision Aktivitetspark og Steg for Steg som noen eksempler på nye virksomhetsområder som er blitt etablert.

– Det handler om å kvalitetssikre og dokumentere at vi bruker pengene på det vi skriver at vi skal i søknadene, forklarer Østeby.

Det arbeider i dag fem personer i avdelingen for strategi, kunnskap og utvikling hos Blå Kors Kristiansand.

Tagger:,

Våre hovedsamarbeidspartnere

Vil du motta nyhetsbrev og invitasjoner?

Fyll ut skjemaet nedenfor