AA

Nytt byrå guider bedrifter i den digitale jungelen

  • Kristian Thomassen sa opp jobben for å satse på sin egen bedrift.
Medlemsnytt

DEL

TWITTER
FACEBOOK
LINKEDIN

Kristian Thomassen starter opp Falk Media, og skal hjelpe bedrifter å komme i gang med digital markedsføring.

– Digital markedsføring handler om å kjenne det digitale økosystemet. Man må ha oversikt, agere raskt og ha muligheten til å tilpasse seg fortløpende endringer, sier Kristian Thomassen, som har sagt opp jobben som digitalrådgiver og medieplanner ved Kommunikasjonshuset Fundament for å satse på sitt eget firma. Tidligere har han jobbet i Fædrelandsvennen, Schibsted og Folk Kommunikasjon.

Digital synlighet

Thomassen har en brennende interesse for faget «digital markedsføring», og i over to år har han drevet podkasten «Helt på nett». Det meste av kompetansen har han tilegnet seg selv.

– For min del er det «learning by doing» som har vært den beste skolen. Det krever dog at kompetansen må bevises på andre måter enn med et papir, sier han, og fortsetter:

– Planleggingen av Falk Media har egentlig foregått i bakhodet ganske lenge. Ikke veldig aktivt, men jeg har drodlet og tenkt for meg selv i mange år. Da jeg tok avgjørelsen om å si opp jobben for å satse på dette, falt brikkene overraskende fort på plass.

Falk Media er et lite byrå, og består kun av Thomassen selv.

– Med et godt nettverk av dyktig kompetanse, samt gode samarbeidspartnere i næringslivet, kan Falk levere komplette løsninger innen digital synlighet for kundene. Sammen har vi et godt overblikk over hva som rører seg i den digitale verden, og navnet Falk kommer mye på grunn av nettopp dette. Vi skal alltid ha et falkeblikk som finner målgruppen i den store digitale jungelen, sier han.

Ingen kontorplass

Han er forberedt på mye jobb, og sier han gleder seg til å hjelpe bedrifter med synlighet i digitale kanaler.

– Jeg elsker den digitale utviklingen, og hvilke muligheter den gir for bedrifter. Det blir utrolig gøy å lære kunder å kjenne skikkelig, helt i dybden, for så å gjøre dem synlige i de viktigste digitale mediene for dem.

Til å begynne med starter Falk Media uten kontor, og Thomassen tar sikte på å møte kunder på kafeer og lignende.

– Med laptop og mobiltelefon kommer man langt uten kontor i 2019, så lenge det er tilgjengelig wifi og god kaffe, smiler Thomassen.

 

 

Annonse
Annonse
Annonse

DEL

TWITTER
FACEBOOK
LINKEDIN
Annonse
Annonse
Annonse
Kristian Thomassen starter opp Falk Media, og skal hjelpe bedrifter å komme i gang med digital markedsføring.

– Digital markedsføring handler om å kjenne det digitale økosystemet. Man må ha oversikt, agere raskt og ha muligheten til å tilpasse seg fortløpende endringer, sier Kristian Thomassen, som har sagt opp jobben som digitalrådgiver og medieplanner ved Kommunikasjonshuset Fundament for å satse på sitt eget firma. Tidligere har han jobbet i Fædrelandsvennen, Schibsted og Folk Kommunikasjon.

Digital synlighet

Thomassen har en brennende interesse for faget «digital markedsføring», og i over to år har han drevet podkasten «Helt på nett». Det meste av kompetansen har han tilegnet seg selv.

– For min del er det «learning by doing» som har vært den beste skolen. Det krever dog at kompetansen må bevises på andre måter enn med et papir, sier han, og fortsetter:

– Planleggingen av Falk Media har egentlig foregått i bakhodet ganske lenge. Ikke veldig aktivt, men jeg har drodlet og tenkt for meg selv i mange år. Da jeg tok avgjørelsen om å si opp jobben for å satse på dette, falt brikkene overraskende fort på plass.

Falk Media er et lite byrå, og består kun av Thomassen selv.

– Med et godt nettverk av dyktig kompetanse, samt gode samarbeidspartnere i næringslivet, kan Falk levere komplette løsninger innen digital synlighet for kundene. Sammen har vi et godt overblikk over hva som rører seg i den digitale verden, og navnet Falk kommer mye på grunn av nettopp dette. Vi skal alltid ha et falkeblikk som finner målgruppen i den store digitale jungelen, sier han.

Ingen kontorplass

Han er forberedt på mye jobb, og sier han gleder seg til å hjelpe bedrifter med synlighet i digitale kanaler.

– Jeg elsker den digitale utviklingen, og hvilke muligheter den gir for bedrifter. Det blir utrolig gøy å lære kunder å kjenne skikkelig, helt i dybden, for så å gjøre dem synlige i de viktigste digitale mediene for dem.

Til å begynne med starter Falk Media uten kontor, og Thomassen tar sikte på å møte kunder på kafeer og lignende.

– Med laptop og mobiltelefon kommer man langt uten kontor i 2019, så lenge det er tilgjengelig wifi og god kaffe, smiler Thomassen.

 

 

Våre hovedsamarbeidspartnere

Vil du motta nyhetsbrev og invitasjoner?

Fyll ut skjemaet nedenfor