Medlemsnytt
Fra venstre, Øystein Hjorthaug, Finn Kollstad og Kristin Øygarden.

Ordkraft fusjoneres med Kommunikasjonshuset Fundament

25.05.2018 | May Baagøe Broughton
Endringene er resultat av et strategiarbeid som har pågått i selskapets styre siden høsten 2017, ledet av forretningsutvikler Finn Kollstad.
Kollstad går nå inn som selskapets administrerende direktør. Øystein Hjorthaug, som i sin tid var gründer av selskapet, fortsetter som kommunikasjonshusets byråsjef. I tillegg vil det fra høsten bli ansatt en økonomisjef, en stilling som nå er utlyst.

- I prosessen for å finne ut hvordan vi kan nå visjonen om å bli det mest attraktive kommunikasjonsmiljøet har vi søkt råd hos våre ansatte. Nylig var alle på Verftet i Ny-Hellesund for å drøfte veien videre. Tilbakemeldingen derfra var klar og tydelig: De ansatte vil stå samlet under en felles merkevare, og de vil være spydspisser innenfor sine fagfelt, sier den nye direktøren.

Det er i kommunikasjonshuset etablert syv spissede fagavdelinger, som hver ledes av avdelingsledere:































Reklame Cecilie Fosselie
PR og rådgivning Kristin Øygarden
Strategisk Design Anne-Britt Thompson
Medieplanning Kristian Thomassen
3D og Film Terje Ugland
Event Aleksander Furnes

- Ved å rive ned veggene mellom de gamle selskapene og heller organisere oss i faggrupper håper vi å bli enda skarpere på det vi driver med. Det er vi overbevist om at også kundene våre vil merke, sier avdelingsleder for PR og rådgivning Kristin Øygarden.

- Vi er nå et komplett kommunikasjonshus som kan levere hele produktspekteret fra merkevaredesign via rådgivning til event. Med den nye organiseringen blir det lettere for oss å hjelpe kundene våre å nå sine mål, sier byråsjef Øystein Hjorthaug.
facebook

Relaterte saker