AA

Palmesus for LOS

Medlemsnytt

DEL

TWITTER
FACEBOOK
LINKEDIN

Strømleverandøren LOS går inn som hovedsponsorer for Palmesus. Gjennom samarbeidet ønsker LOS å bli mer relevant for unge og mer urbane målgrupper i begynnelsen av tyveårene.

– Gjengen bak Palmesus har over flere år bygd opp noe helt unikt i norsk og skandinavisk sammenheng. Med sitt solide fotfeste blant yngre og mer urbane mennesker er de en god partner for LOS som ønsker øke attraktiviteten i denne målgruppen,  sier Geir Tønnesland, administrerende direktør i LOS.

Flere sørlendinger
Et felles mål for Palmesus og LOS er å få flere Sørlendinger på festivalen.  Mens østlendinger og andre er tidlig ute med å sikre seg billett drøyer vi sørlendinger helt til det ofte er for sent.

– Sammen med Palmesus skal vi prøve å få opp andelen sørlendinger gjennom forskjellige sponsoraktiviteter. Hva LOS konkret skal gjøre vil imidlertid ikke Tønnesland røpe enda. 

Enorm betydning
– Betydningen av at en hjørnesteinsbedrift som LOS setter av tid, midler og interne ressurser for å være en del av Palmesus er enorm. Det sender et signal om at vi har gjort noe riktig, og at vi har noe å by på rent kommersielt – ikke bare kulturelt, sier Leif Fosselie, styreleder i Palmesus.

Palmesus har lykkes godt i sponsormarkedet de siste årene, og har i økende grad jobbet med store og nasjonale merkevarer. – Likevel har det vært en klar ambisjon om å ha regionen bak oss i form av flere lokale partnere og flere regionale deltagere. Med LOS ombord føler vi at vi tar et stort skritt i den retningen, sier Fosselie.

– Palmesus har tilført byen og landsdelen økt oppmerksomhet, økt omsetning hos forretningsstanden, og ikke minst manifestert Kristiansand som hele Norges sommerby, de har gjort en fantastisk innsats, sier Tønnesland. 

Annonse
Annonse
Annonse

DEL

TWITTER
FACEBOOK
LINKEDIN
Annonse
Annonse
Annonse
Strømleverandøren LOS går inn som hovedsponsorer for Palmesus. Gjennom samarbeidet ønsker LOS å bli mer relevant for unge og mer urbane målgrupper i begynnelsen av tyveårene.

– Gjengen bak Palmesus har over flere år bygd opp noe helt unikt i norsk og skandinavisk sammenheng. Med sitt solide fotfeste blant yngre og mer urbane mennesker er de en god partner for LOS som ønsker øke attraktiviteten i denne målgruppen,  sier Geir Tønnesland, administrerende direktør i LOS.

Flere sørlendinger
Et felles mål for Palmesus og LOS er å få flere Sørlendinger på festivalen.  Mens østlendinger og andre er tidlig ute med å sikre seg billett drøyer vi sørlendinger helt til det ofte er for sent.

– Sammen med Palmesus skal vi prøve å få opp andelen sørlendinger gjennom forskjellige sponsoraktiviteter. Hva LOS konkret skal gjøre vil imidlertid ikke Tønnesland røpe enda. 

Enorm betydning
– Betydningen av at en hjørnesteinsbedrift som LOS setter av tid, midler og interne ressurser for å være en del av Palmesus er enorm. Det sender et signal om at vi har gjort noe riktig, og at vi har noe å by på rent kommersielt – ikke bare kulturelt, sier Leif Fosselie, styreleder i Palmesus.

Palmesus har lykkes godt i sponsormarkedet de siste årene, og har i økende grad jobbet med store og nasjonale merkevarer. – Likevel har det vært en klar ambisjon om å ha regionen bak oss i form av flere lokale partnere og flere regionale deltagere. Med LOS ombord føler vi at vi tar et stort skritt i den retningen, sier Fosselie.

– Palmesus har tilført byen og landsdelen økt oppmerksomhet, økt omsetning hos forretningsstanden, og ikke minst manifestert Kristiansand som hele Norges sommerby, de har gjort en fantastisk innsats, sier Tønnesland. 

Våre hovedsamarbeidspartnere

Vil du motta nyhetsbrev og invitasjoner?

Fyll ut skjemaet nedenfor