AA

Samarbeid om jobbskifter med Fædrelandsvennen

  • F.v. Leder for FVN Event, Helene Abusdal, May Baagøe Broughton i Næringsforeningen, journalist Richard Nodeland og Line Raaen Osmundsen. Foto: Nicolai Olsen/Fædrelandsvennen

DEL

TWITTER
FACEBOOK
LINKEDIN

Næringsforeningen i Kristiansandsregionen inngår samarbeid med Fædrelandsvennen om jobbskifter, eller det Næringsforeningen omtaler som «Nytt om navn». Nå vil jobbskiftene også bli å finne i Fædrelandsvennen.

– Det er mange som bytter jobb i våre medlemsbedrifter og det er bra å få spredd det glade budskap i flere kanaler. Derfor har vi valgt å inngå dette samarbeidet med Fædrelandsvennen, forklarer May Baagøe Broughton i Nærinsgforeningen i Kristiansandsregionen.

Fra og med neste onsdag, 23. mai, lanserer Fædrelandsvennen en ny seksjon i avisen de kaller Forbruker, karrière og livsstil. Det er på disse sidene at jobbskiftene kommer.

– Vi vil ha mer fokus på temaene karrière, forbruker og livsstil i vår avis og har valgt å samle dette i papiravisen hver onsdag. Nyheter om navn og jobbytte vet vi våre lesere interesserer seg for, og derfor synes vi det er gøy at vi kan samarbeide med Næringsforeningen om den type innhold og forhåpentligvis vil omfanget bare øke etter hvert, forklarer Fædrelandsvennens Line Raaen Osmundsen, som har redaktøransvaret for sidene.

Redaktør i Næringsforeningen, Ingrid Michalsen, sier det er naturlig å inngå samarbeid om Fædrelandsvennens satsing, som bidrar til å vise fram muligheter og ansikter i næringslivet i regionen på en enda bedre måte. Hun forteller at de opplever nyheter om jobbskifter som svært populære.

– Jobbskiftene er gjerne noe av det som går aller best på Facebook-siden vår. Dette er hyggelige nyheter, og man gleder seg på vegne av venninnen, kameraten, eller den tidligere kollegaen, som har fått ny jobb. Det markeres gjerne med en kommentar, en «like» eller ofte deling av nyheten. Derfor synes vi det er gøy at dette nå blir spredd ytterligere, og synliggjort også gjennom Fædrelandsvennens nye spalter, forklarer Michalsen.

– Vi håper jo, og tror, at enda flere vil benytte seg av muligheten til å sende inn Nytt om navn til oss, når dette også deles videre i avisen, supplerer hun.

Samtidig er det mulig å reservere seg mot at nyheten blir delt videre, ved å krysse av en boks som blir tydelig markert i skjemaet hvor man sender inn Nytt om navn. Her sender du inn Nytt om navn.

Annonse
Annonse

DEL

TWITTER
FACEBOOK
LINKEDIN
Annonse
Annonse
Næringsforeningen i Kristiansandsregionen inngår samarbeid med Fædrelandsvennen om jobbskifter, eller det Næringsforeningen omtaler som "Nytt om navn". Nå vil jobbskiftene også bli å finne i Fædrelandsvennen.

– Det er mange som bytter jobb i våre medlemsbedrifter og det er bra å få spredd det glade budskap i flere kanaler. Derfor har vi valgt å inngå dette samarbeidet med Fædrelandsvennen, forklarer May Baagøe Broughton i Nærinsgforeningen i Kristiansandsregionen.

Fra og med neste onsdag, 23. mai, lanserer Fædrelandsvennen en ny seksjon i avisen de kaller Forbruker, karrière og livsstil. Det er på disse sidene at jobbskiftene kommer.

– Vi vil ha mer fokus på temaene karrière, forbruker og livsstil i vår avis og har valgt å samle dette i papiravisen hver onsdag. Nyheter om navn og jobbytte vet vi våre lesere interesserer seg for, og derfor synes vi det er gøy at vi kan samarbeide med Næringsforeningen om den type innhold og forhåpentligvis vil omfanget bare øke etter hvert, forklarer Fædrelandsvennens Line Raaen Osmundsen, som har redaktøransvaret for sidene.

Redaktør i Næringsforeningen, Ingrid Michalsen, sier det er naturlig å inngå samarbeid om Fædrelandsvennens satsing, som bidrar til å vise fram muligheter og ansikter i næringslivet i regionen på en enda bedre måte. Hun forteller at de opplever nyheter om jobbskifter som svært populære.

– Jobbskiftene er gjerne noe av det som går aller best på Facebook-siden vår. Dette er hyggelige nyheter, og man gleder seg på vegne av venninnen, kameraten, eller den tidligere kollegaen, som har fått ny jobb. Det markeres gjerne med en kommentar, en «like» eller ofte deling av nyheten. Derfor synes vi det er gøy at dette nå blir spredd ytterligere, og synliggjort også gjennom Fædrelandsvennens nye spalter, forklarer Michalsen.

– Vi håper jo, og tror, at enda flere vil benytte seg av muligheten til å sende inn Nytt om navn til oss, når dette også deles videre i avisen, supplerer hun.

Samtidig er det mulig å reservere seg mot at nyheten blir delt videre, ved å krysse av en boks som blir tydelig markert i skjemaet hvor man sender inn Nytt om navn. Her sender du inn Nytt om navn.

Tagger:,

Våre hovedsamarbeidspartnere