AA

Sjekk de nye Aptumistene

  • Fra venstre: Andreas Wintersborg, Ann Cathrin Evensen, Kristoffer Broen Berg, Tone Emilie Stokkeland og Sten Moe

DEL

TWITTER
FACEBOOK
LINKEDIN

Aptum vokser, og har fem nye ansatte med oppstart i oktober og november.

Tone Emilie Stokkeland (21)

Stokkeland ansettes som trainee, som digital markedsfører. Hun studerer siste året av sin bachelor-grad i markedsføring og ledelse ved Universitetet i Agder.

Sammen med Aptums erfarne team innen digital markedsføring skal Stokkeland jobbe med merkevarebyggende innhold og salg i sosiale medier.

– Jeg har lenge hatt lyst til å jobbe i Aptum fordi byrået har en veldig profesjonell og bra digitalavdeling. Å være her fast én dag i uka mens jeg studerer er gull verd. Jeg lærer utrolig mye og får mulighet til å utvikle meg innen faget jeg brenner for, forklarer Stokkeland.

Kristoffer Broen Berg (26)

Broen Berg er ansatt som digital markedsfører og skal jobbe spesifikt med konvertering og SEO. Han har en bachelor i markedsføring og ledelse fra Universitetet i Agder samt en rekke Google-sertifiseringer.

Kristoffer Broen Berg har tidligere vært markedsansvarlig i Fiskher, Google Ads Specialist i Call2action og Online Marketing Trainee i Motion Global Limited.

I Aptum skal han jobbe med resultatdrevet digitalannonsering samt søkemotoroptimalisering (SEO). Oppgaver vil blant annet være planlegging, implementering, analyse og oppfølging av Google Ads, Bing og øvrige SEO-tiltak.

– Jeg har jobbet spesialisert med Google Ads de siste årene, og ser frem til å drive videre Aptums satsning innen SEO, forklarer han og legger til:

– Å spore markedsføringen for å finne ut hva som skal til for at hver enkelt kunde får mest mulig igjen for annonsebudsjettet, er noe av det jeg liker aller best med digital markedsføring. Det handler om å knekke koder og ta de beste avgjørelsene basert på et riktig tallgrunnlag. Dette håper og tror jeg at Aptums kunder ser verdien av, og gleder meg til å bli kjent med enda flere av dem.

Andreas Wintersborg (36)

Wintersborg blir en del av Aptums team og skal jobbe som webutvikler. Han er utdannet grafisk designer fra Norges Kreative Fagskole.

Andreas Wintersborg kommer fra stillingen som grafisk designer, webdesigner og webutvikler i Xpressprint/Kai Hansen Trykkeri.

I Aptum skal han utvikle og bygge opp nettløsninger av ulike størrelser. Dette kan innebære nettbutikker eller andre skreddersydde løsninger for Aptums kunder.

– Selv om utgangspunktet mitt er grafisk design, har webutvikling lenge vært fokuset mitt. Nå har jeg blitt en del av et større team innen dette faget, og synes det er veldig gøy og lærerikt å samarbeide med de flinke folkene i Aptum, forteller Wintersborg.

Ann Cathrin Evensen (37)

Evensen skal jobbe som kundeansvarlig og blir et sentralt bindeledd mellom kundene og de ulike fagpersonene i byrået. Hun skal blant annet bidra til å kartlegge kundenes behov for kommunikasjons- og digitaltjenester, drive medieplanlegging og -oppfølging, samt sikre profesjonell og god gjennomføring av små og store prosjekter.

– Jeg har jobbet med salg og service i 19 år, og design og markedsføring i 10 år. Da jeg så den utlyste Aptum-stillingen skjønte jeg raskt av dette var den perfekte jobben for meg, forteller Evensen.

– Dette er en fantastisk mulighet til å gjøre det jeg trives aller best med; min store interesse for salg og kundeservice i kombinasjon med rådgivning innenfor digitale tjenester. Jeg har allerede rukket å bli litt kjent med noen av kundene og de dyktige folkene i byrået og trives kjempegodt.

Evensen har en bachelor i multimedieteknologi og -design fra Universitetet i Agder, campus Grimstad og kommer fra stilling som E-commerce Sales Specialist i Trimtex Sport. Før dette var hun prosjektleder/nettbutikkansvarlig i Kristiansand Dyrepark, men har lengst erfaring fra National Oilwell Varco både som salgsingeniør, Simulator Instructor og teknisk designer.

Sten Moe (53)

Moe starter i ny jobb hos Aptum som senior grafisk designer/Art Director. Han er utdannet fra Idéfagskolen.

– For Aptum håper jeg å være en designfaglig drivkraft i et miljø som allerede har en dyktig stab og gjør svært gode jobber. Jeg er levende opptatt av faget og liker å øke merkevarers verdi gjennom nyskapende og varige profiljobber. Nå ser jeg frem til å samarbeide tett med mine nye kollegaer og Aptums mange spennende kunder, forteller Moe.

Sten Moe har i mange år vært en respektert fagperson i kommunikasjonsbransjen på Sørlandet. Allerede i 1999 begynte han med webdesign, og var dermed tidlig ute med å ta inn over seg den digitale transformasjonen som skulle endre både bransjen og samfunnet for øvrig. Han har jobbet i byråer som Innoventi, Pikselator, Dale+Bang, Gevir, 07 Sør og R8 Edge.

I Aptum skal Moe blant annet bidra til at eksisterende og nye kunder får strategisk forankrede designløsninger og visuelle identiteter som fungerer i alle kanaler og på alle relevante flater. Han vil også få brukt sin illustrasjonskompetanse og evne til å finne kreative løsninger på kundenes kommunikasjonsutfordringer.

DEL

TWITTER
FACEBOOK
LINKEDIN
Aptum vokser, og har fem nye ansatte med oppstart i oktober og november.

Tone Emilie Stokkeland (21)

Stokkeland ansettes som trainee, som digital markedsfører. Hun studerer siste året av sin bachelor-grad i markedsføring og ledelse ved Universitetet i Agder.

Sammen med Aptums erfarne team innen digital markedsføring skal Stokkeland jobbe med merkevarebyggende innhold og salg i sosiale medier.

– Jeg har lenge hatt lyst til å jobbe i Aptum fordi byrået har en veldig profesjonell og bra digitalavdeling. Å være her fast én dag i uka mens jeg studerer er gull verd. Jeg lærer utrolig mye og får mulighet til å utvikle meg innen faget jeg brenner for, forklarer Stokkeland.

Kristoffer Broen Berg (26)

Broen Berg er ansatt som digital markedsfører og skal jobbe spesifikt med konvertering og SEO. Han har en bachelor i markedsføring og ledelse fra Universitetet i Agder samt en rekke Google-sertifiseringer.

Kristoffer Broen Berg har tidligere vært markedsansvarlig i Fiskher, Google Ads Specialist i Call2action og Online Marketing Trainee i Motion Global Limited.

I Aptum skal han jobbe med resultatdrevet digitalannonsering samt søkemotoroptimalisering (SEO). Oppgaver vil blant annet være planlegging, implementering, analyse og oppfølging av Google Ads, Bing og øvrige SEO-tiltak.

– Jeg har jobbet spesialisert med Google Ads de siste årene, og ser frem til å drive videre Aptums satsning innen SEO, forklarer han og legger til:

– Å spore markedsføringen for å finne ut hva som skal til for at hver enkelt kunde får mest mulig igjen for annonsebudsjettet, er noe av det jeg liker aller best med digital markedsføring. Det handler om å knekke koder og ta de beste avgjørelsene basert på et riktig tallgrunnlag. Dette håper og tror jeg at Aptums kunder ser verdien av, og gleder meg til å bli kjent med enda flere av dem.

Andreas Wintersborg (36)

Wintersborg blir en del av Aptums team og skal jobbe som webutvikler. Han er utdannet grafisk designer fra Norges Kreative Fagskole.

Andreas Wintersborg kommer fra stillingen som grafisk designer, webdesigner og webutvikler i Xpressprint/Kai Hansen Trykkeri.

I Aptum skal han utvikle og bygge opp nettløsninger av ulike størrelser. Dette kan innebære nettbutikker eller andre skreddersydde løsninger for Aptums kunder.

– Selv om utgangspunktet mitt er grafisk design, har webutvikling lenge vært fokuset mitt. Nå har jeg blitt en del av et større team innen dette faget, og synes det er veldig gøy og lærerikt å samarbeide med de flinke folkene i Aptum, forteller Wintersborg.

Ann Cathrin Evensen (37)

Evensen skal jobbe som kundeansvarlig og blir et sentralt bindeledd mellom kundene og de ulike fagpersonene i byrået. Hun skal blant annet bidra til å kartlegge kundenes behov for kommunikasjons- og digitaltjenester, drive medieplanlegging og -oppfølging, samt sikre profesjonell og god gjennomføring av små og store prosjekter.

– Jeg har jobbet med salg og service i 19 år, og design og markedsføring i 10 år. Da jeg så den utlyste Aptum-stillingen skjønte jeg raskt av dette var den perfekte jobben for meg, forteller Evensen.

– Dette er en fantastisk mulighet til å gjøre det jeg trives aller best med; min store interesse for salg og kundeservice i kombinasjon med rådgivning innenfor digitale tjenester. Jeg har allerede rukket å bli litt kjent med noen av kundene og de dyktige folkene i byrået og trives kjempegodt.

Evensen har en bachelor i multimedieteknologi og -design fra Universitetet i Agder, campus Grimstad og kommer fra stilling som E-commerce Sales Specialist i Trimtex Sport. Før dette var hun prosjektleder/nettbutikkansvarlig i Kristiansand Dyrepark, men har lengst erfaring fra National Oilwell Varco både som salgsingeniør, Simulator Instructor og teknisk designer.

Sten Moe (53)

Moe starter i ny jobb hos Aptum som senior grafisk designer/Art Director. Han er utdannet fra Idéfagskolen.

– For Aptum håper jeg å være en designfaglig drivkraft i et miljø som allerede har en dyktig stab og gjør svært gode jobber. Jeg er levende opptatt av faget og liker å øke merkevarers verdi gjennom nyskapende og varige profiljobber. Nå ser jeg frem til å samarbeide tett med mine nye kollegaer og Aptums mange spennende kunder, forteller Moe.

Sten Moe har i mange år vært en respektert fagperson i kommunikasjonsbransjen på Sørlandet. Allerede i 1999 begynte han med webdesign, og var dermed tidlig ute med å ta inn over seg den digitale transformasjonen som skulle endre både bransjen og samfunnet for øvrig. Han har jobbet i byråer som Innoventi, Pikselator, Dale+Bang, Gevir, 07 Sør og R8 Edge.

I Aptum skal Moe blant annet bidra til at eksisterende og nye kunder får strategisk forankrede designløsninger og visuelle identiteter som fungerer i alle kanaler og på alle relevante flater. Han vil også få brukt sin illustrasjonskompetanse og evne til å finne kreative løsninger på kundenes kommunikasjonsutfordringer.

Tagger:,

Våre hovedsamarbeidspartnere

Vil du motta nyhetsbrev og invitasjoner?

Fyll ut skjemaet nedenfor