AA

Skaper business på speeddating

  • IMG_1417
    Hver date varte ti minutter, og hver bedrift hadde opptil ti dater på speeddatingen.

DEL

TWITTER
FACEBOOK
LINKEDIN

Etter fjorårets speeddating var det flere bedrifter som endte opp med nye kunder og samarbeidspartnere. 26. september braker det løs med ny runde.

Speeddatingen arrangeres av Næringsforeningen i Kristiansandsregionen og Dyreparken. Det er femte gang bedriftene dater i Dyreparken, og hvert år har det vært økende antall deltakere. I fjor ble arrangementet utvidet med en ekstra dag, og dersom pågangen blir like stor i år vil det bli utvidet til 27. september.

– For oss er det veldig viktig med slike arenaer, og når man sender riktig person til denne type aktiviteter blir det svært relevant. Det blir en prioritert arena, fordi det er konkret og målrettet, sier Stine Therese Marthinsen, salgssjef ved Clarion Hotel Ernst.

Hun fikk stor nytte av fjorårets speeddating, hvor et møte mellom henne og Christina Omland, daglig leder ved Sandens kjøpesenter, resulterte i samarbeidet «Ensomt juletre».

Anne May Hundeide fra Næringsforeningen og Christine Berhus fra Dyreparken.

Målet med speeddatingen er at deltagerne får mulighet til å skape nye relasjoner og gjøre business med hverandre. Dette er en spennende og annerledes arena for næringsdrivende hvor man raskt og effektivt kan presentere seg for hverandre i en såkalt «speeddate». Erfaringene fra tidligere år viser at dette er et svært populært arrangement, og vi ser at både små og store bedrifter har utbytte av å delta.

For påmelding til årets speeddating trykk her

Annonse
Annonse
Annonse

DEL

TWITTER
FACEBOOK
LINKEDIN
Annonse
Annonse
Annonse
Etter fjorårets speeddating var det flere bedrifter som endte opp med nye kunder og samarbeidspartnere. 26. september braker det løs med ny runde.

Speeddatingen arrangeres av Næringsforeningen i Kristiansandsregionen og Dyreparken. Det er femte gang bedriftene dater i Dyreparken, og hvert år har det vært økende antall deltakere. I fjor ble arrangementet utvidet med en ekstra dag, og dersom pågangen blir like stor i år vil det bli utvidet til 27. september.

– For oss er det veldig viktig med slike arenaer, og når man sender riktig person til denne type aktiviteter blir det svært relevant. Det blir en prioritert arena, fordi det er konkret og målrettet, sier Stine Therese Marthinsen, salgssjef ved Clarion Hotel Ernst.

Hun fikk stor nytte av fjorårets speeddating, hvor et møte mellom henne og Christina Omland, daglig leder ved Sandens kjøpesenter, resulterte i samarbeidet «Ensomt juletre».

Anne May Hundeide fra Næringsforeningen og Christine Berhus fra Dyreparken.

Målet med speeddatingen er at deltagerne får mulighet til å skape nye relasjoner og gjøre business med hverandre. Dette er en spennende og annerledes arena for næringsdrivende hvor man raskt og effektivt kan presentere seg for hverandre i en såkalt «speeddate». Erfaringene fra tidligere år viser at dette er et svært populært arrangement, og vi ser at både små og store bedrifter har utbytte av å delta.

For påmelding til årets speeddating trykk her

Tagger:, ,

Våre hovedsamarbeidspartnere

Vil du motta nyhetsbrev og invitasjoner?

Fyll ut skjemaet nedenfor