AA
  • Forside
  • Aktuelt
  • Stormberg er kåret til Norges fremste på sosiale innovasjoner

Stormberg er kåret til Norges fremste på sosiale innovasjoner

  • Daglig leder i Stormberg, Hege Nilsen Ekberg.
Medlemsnytt

DEL

TWITTER
FACEBOOK
LINKEDIN

I dag offentliggjør Norges Handelshøyskole (NHH) resultatene fra Norsk innovasjonsindeks. Stormberg er kåret til Norges fremste på sosiale innovasjoner, som betyr at kundene oppfatter bedriften som en driver av positive samfunns- og miljøendringer.

– Stormberg har jeg, som konsument og forsker, alltid beundret for deres sosiale og samfunnsmessige engasjement. Det som gjør dem unike er verdigrunnlaget som preger dem, sier Tor W. Andreassen, professor ved NHH og grunnlegger av Norsk Innovasjonsindeks.

Norsk Innovasjonsindeks er verdens første og eneste kundebaserte rangering av innovative virksomheter. Ved hjelp av en nøye designet metode fanges selskapenes innovasjoner og kundenes oppfatninger av verdiskapingen disse innovasjonene har medført opp. Både kommersielle innovasjoner, sosiale innovasjoner og digitale innovasjoner blir målt, og Stormberg er på topp 10 listen for både kommersielle og sosiale innovasjoner.

– Vi er utrolig takknemlige og stolte over å komme så høyt opp på målingene, og vi setter så uendelig stor pris på denne utmerkelsen. Vi vil rette en stor takk til alle våre Kunder og folket for tilliten. Det inspirerer oss i det videre arbeidet, sier daglig leder i Stormberg, Hege Nilsen Ekberg.

Samfunnsnyttige innovasjoner

Sosial innovasjonsindeks gjenspeiler hvorvidt kundene ser på bedrifters innovasjonsaktiviterer som nyttige for samfunnet og miljøet. En høy score på “Sosial innovasjonsindeks” betyr at kundene oppfatter bedriften som en driver av positive samfunns- og miljøendringer; med andre ord: “En god nabo”, skriver NHH.

DEL

TWITTER
FACEBOOK
LINKEDIN
I dag offentliggjør Norges Handelshøyskole (NHH) resultatene fra Norsk innovasjonsindeks. Stormberg er kåret til Norges fremste på sosiale innovasjoner, som betyr at kundene oppfatter bedriften som en driver av positive samfunns- og miljøendringer.

– Stormberg har jeg, som konsument og forsker, alltid beundret for deres sosiale og samfunnsmessige engasjement. Det som gjør dem unike er verdigrunnlaget som preger dem, sier Tor W. Andreassen, professor ved NHH og grunnlegger av Norsk Innovasjonsindeks.

Norsk Innovasjonsindeks er verdens første og eneste kundebaserte rangering av innovative virksomheter. Ved hjelp av en nøye designet metode fanges selskapenes innovasjoner og kundenes oppfatninger av verdiskapingen disse innovasjonene har medført opp. Både kommersielle innovasjoner, sosiale innovasjoner og digitale innovasjoner blir målt, og Stormberg er på topp 10 listen for både kommersielle og sosiale innovasjoner.

– Vi er utrolig takknemlige og stolte over å komme så høyt opp på målingene, og vi setter så uendelig stor pris på denne utmerkelsen. Vi vil rette en stor takk til alle våre Kunder og folket for tilliten. Det inspirerer oss i det videre arbeidet, sier daglig leder i Stormberg, Hege Nilsen Ekberg.

Samfunnsnyttige innovasjoner

Sosial innovasjonsindeks gjenspeiler hvorvidt kundene ser på bedrifters innovasjonsaktiviterer som nyttige for samfunnet og miljøet. En høy score på “Sosial innovasjonsindeks” betyr at kundene oppfatter bedriften som en driver av positive samfunns- og miljøendringer; med andre ord: “En god nabo”, skriver NHH.

Tagger:

Våre hovedsamarbeidspartnere

Vil du motta nyhetsbrev og invitasjoner?

Fyll ut skjemaet nedenfor