AA

– Takknemlige for at våre tjenester er etterspurt

  • Daglig leder i 07 Media Sør, Randi Granvold.
Medlemsnytt

DEL

TWITTER
FACEBOOK
LINKEDIN

Det siste året har hele verden blitt satt på prøve, og virksomheter i alle bransjer har måttet kaste seg rundt og kommunisere på nye måter. Midt oppi alt dette er 07 Media Sør glade for å kunne hjelpe sørlandsvirksomheter med kommunikasjonsbehov i en krevende periode

Med den nye digitale hverdagen har informasjon blitt en av de viktigste disiplinene man må beherske, både internt og eksternt. Kommunikasjonshuset 07 Media Sør lever av å gjøre kunder og samarbeidspartnere synlige og attraktive, først og fremst gjennom tydeliggjøring på aktuelle flater.

–  Vår tilnærming handler om å levere bred spisskompetanse, og det har vist seg å slå positivt ut i en krevende periode for veldig mange bedrifter i regionen, forteller daglig leder Randi Granvold.

Fjoråret ble i så måte et tilfredsstillende år for kommunikasjonshuset, både når det gjelder omsetning og kostnadskontroll.

Etterspør digitale tjenester

Granvold forteller at mange av deres kunder har hatt behov for økt synlighet i den krevende perioden:

–  Det er spesielt flere som har innsett behovet for økt fokus på innholdsproduksjon på digitale flater, sier hun.

–  Vi har også laget nettbutikker for våre kunder som opplevde en endring i kjøpemønsteret, så og si over natten. Da er det klart at man må hive seg rundt.

La til rette produksjonen for nye produkter

Pandemien har også skapt helt nye behov innen trykket materiell, noe huset på Lund har merket godt.

Gjennom 2020 og godt inn i 2021 har de produsert og levert et betydelig antall kvadratmeter med klistremerker til blant annet retailbransjen. I tillegg har de tilpasset produksjonen til å kunne levere smittevernprodukter som plexiglass, skillevegger og ansiktsvisir.

Vaksinesentrene på Sørlandet og Østlandet er satt opp med produkter herfra, både når det gjelder løsninger for skillevegger og skiltdekor.

Positive for fremtiden

Etter hvert som samfunnet er i ferd med å vende tilbake til «normalen», ser selskapet med optimistiske øyne på fremtiden.

– Kundeporteføljen vår øker både regionalt og nasjonalt, og vi ser behovet for økt produksjon i tiden fremover. Som en følge av det investerer vi i en ny maskinpark og utvider samtidig produksjonslokalene i Industrigata 13, forteller Granvold.

–  Vi dyrker vår brede spisskompetanse, og vi er svært takknemlig for at våre tjenester er etterspurt.

Grønn satsning

Fremover vil selskapet fortsette å tilpasse seg nye behov, og rette et særlig søkelys mot hvordan de kan bidra positivt innenfor miljø og samfunnsansvar.

–  Fokuset på samfunnsansvar har blitt et av våre hovedsatsningsområder. Vi har ambisiøse målsetninger innen bærekraftige løsninger, og vi snakker høyt om at vi skal bli en foregangsbedrift i vår bransje på Sørlandet, sier Granvold.

Håper på opptur på Sørlandet

Til høsten er 07 Media Sør en av initiativtakerne bak Techpoint Conference som arrangeres på Kilden Teater og Konserthus 22. og 23. september.

–   Det blir sannsynligvis en av de første mulighetene til å oppleve kraften av gode menneskemøter igjen på «ordentlig», og samtidig oppleve speakers som har hele verden som arbeidsfelt. Vi går sommeren i møte med et ønske om at bransjene som sliter på grunn av korona får en opptur, og at det snart er mulig å håndhilse igjen og gi hverandre en god klem, avslutter Granvold.

Annonse
Annonse
Annonse

DEL

TWITTER
FACEBOOK
LINKEDIN
Annonse
Annonse
Annonse
Det siste året har hele verden blitt satt på prøve, og virksomheter i alle bransjer har måttet kaste seg rundt og kommunisere på nye måter. Midt oppi alt dette er 07 Media Sør glade for å kunne hjelpe sørlandsvirksomheter med kommunikasjonsbehov i en krevende periode

Med den nye digitale hverdagen har informasjon blitt en av de viktigste disiplinene man må beherske, både internt og eksternt. Kommunikasjonshuset 07 Media Sør lever av å gjøre kunder og samarbeidspartnere synlige og attraktive, først og fremst gjennom tydeliggjøring på aktuelle flater.

–  Vår tilnærming handler om å levere bred spisskompetanse, og det har vist seg å slå positivt ut i en krevende periode for veldig mange bedrifter i regionen, forteller daglig leder Randi Granvold.

Fjoråret ble i så måte et tilfredsstillende år for kommunikasjonshuset, både når det gjelder omsetning og kostnadskontroll.

Etterspør digitale tjenester

Granvold forteller at mange av deres kunder har hatt behov for økt synlighet i den krevende perioden:

–  Det er spesielt flere som har innsett behovet for økt fokus på innholdsproduksjon på digitale flater, sier hun.

–  Vi har også laget nettbutikker for våre kunder som opplevde en endring i kjøpemønsteret, så og si over natten. Da er det klart at man må hive seg rundt.

La til rette produksjonen for nye produkter

Pandemien har også skapt helt nye behov innen trykket materiell, noe huset på Lund har merket godt.

Gjennom 2020 og godt inn i 2021 har de produsert og levert et betydelig antall kvadratmeter med klistremerker til blant annet retailbransjen. I tillegg har de tilpasset produksjonen til å kunne levere smittevernprodukter som plexiglass, skillevegger og ansiktsvisir.

Vaksinesentrene på Sørlandet og Østlandet er satt opp med produkter herfra, både når det gjelder løsninger for skillevegger og skiltdekor.

Positive for fremtiden

Etter hvert som samfunnet er i ferd med å vende tilbake til «normalen», ser selskapet med optimistiske øyne på fremtiden.

– Kundeporteføljen vår øker både regionalt og nasjonalt, og vi ser behovet for økt produksjon i tiden fremover. Som en følge av det investerer vi i en ny maskinpark og utvider samtidig produksjonslokalene i Industrigata 13, forteller Granvold.

–  Vi dyrker vår brede spisskompetanse, og vi er svært takknemlig for at våre tjenester er etterspurt.

Grønn satsning

Fremover vil selskapet fortsette å tilpasse seg nye behov, og rette et særlig søkelys mot hvordan de kan bidra positivt innenfor miljø og samfunnsansvar.

–  Fokuset på samfunnsansvar har blitt et av våre hovedsatsningsområder. Vi har ambisiøse målsetninger innen bærekraftige løsninger, og vi snakker høyt om at vi skal bli en foregangsbedrift i vår bransje på Sørlandet, sier Granvold.

Håper på opptur på Sørlandet

Til høsten er 07 Media Sør en av initiativtakerne bak Techpoint Conference som arrangeres på Kilden Teater og Konserthus 22. og 23. september.

–   Det blir sannsynligvis en av de første mulighetene til å oppleve kraften av gode menneskemøter igjen på «ordentlig», og samtidig oppleve speakers som har hele verden som arbeidsfelt. Vi går sommeren i møte med et ønske om at bransjene som sliter på grunn av korona får en opptur, og at det snart er mulig å håndhilse igjen og gi hverandre en god klem, avslutter Granvold.

Tagger:

Våre hovedsamarbeidspartnere

Vil du motta nyhetsbrev og invitasjoner?

Fyll ut skjemaet nedenfor