AA

Unifon flytter til Havnekvartalet

Medlemsnytt

DEL

TWITTER
FACEBOOK
LINKEDIN

Teleselskapet Unifon er i sterk vekst og tar markedsandeler. I september flytter de til nye og større lokaler i Havnekvartalet.

I februar 2020 ble det kjent at Unifon kjøpte Phonect, og selskapet har nå mer enn 13.000 bedrifter over hele landet som kunder. På under ett år har Unifon etablert seg som en stor utfordrer til Telenor og Telia i bedriftsmarkedet.

– Vi er stolte av hva vi har fått til på den korte tiden vi har drevet, og ser frem til en spennende tid fremover hvor vi vil ta ytterligere markedsandeler, sier Thore Berthelsen, administrerende direktør i Unifon.

Hovedkontoret er fortsatt i Kristiansand og fra september samlokaliseres selskapet i Havnekvartalet. I tillegg har de salgskontorer i Oslo, Bergen og Stavanger.

Kundetilfredshet og gode kundeopplevelse er et hovedfokus for Unifon.

De forteller at gode rutiner og systemer sørger for sømløse overføringer og køfri tilgjengelighet på telefon og e-post.

– Vi har fått gode tilbakemeldinger fra både eksisterende og nye kunder. I tillegg tilbyr vi fast kontaktperson til alle kundene våre, det setter de veldig pris på, sier Tove Thoner Hauge, direktør for kundeservice i Unifon.

Annonse
Annonse
Annonse
Annonse

DEL

TWITTER
FACEBOOK
LINKEDIN
Annonse
Annonse
Annonse
Annonse
Teleselskapet Unifon er i sterk vekst og tar markedsandeler. I september flytter de til nye og større lokaler i Havnekvartalet.

I februar 2020 ble det kjent at Unifon kjøpte Phonect, og selskapet har nå mer enn 13.000 bedrifter over hele landet som kunder. På under ett år har Unifon etablert seg som en stor utfordrer til Telenor og Telia i bedriftsmarkedet.

– Vi er stolte av hva vi har fått til på den korte tiden vi har drevet, og ser frem til en spennende tid fremover hvor vi vil ta ytterligere markedsandeler, sier Thore Berthelsen, administrerende direktør i Unifon.

Hovedkontoret er fortsatt i Kristiansand og fra september samlokaliseres selskapet i Havnekvartalet. I tillegg har de salgskontorer i Oslo, Bergen og Stavanger.

Kundetilfredshet og gode kundeopplevelse er et hovedfokus for Unifon.

De forteller at gode rutiner og systemer sørger for sømløse overføringer og køfri tilgjengelighet på telefon og e-post.

– Vi har fått gode tilbakemeldinger fra både eksisterende og nye kunder. I tillegg tilbyr vi fast kontaktperson til alle kundene våre, det setter de veldig pris på, sier Tove Thoner Hauge, direktør for kundeservice i Unifon.

Tagger:, ,

Våre hovedsamarbeidspartnere

Vil du motta nyhetsbrev og invitasjoner?

Fyll ut skjemaet nedenfor