AA

Vant månedens “Sølvmikk”

  • Fra høyre: Kristin Hansen fra Hörmann og Aris Theophilakis og Terje Ugland fra Nosleeptillbrooklyn.
Medlemsnytt

DEL

TWITTER
FACEBOOK
LINKEDIN

Hörmann går med seieren av månedens “Sølvmikk” med en radiosnutt utarbeidet av reklamebyrået Nosleeptillbrooklyn.

– Mars-vinneren av Sølvmikken er et hørespill tro mot sjangeren: en dramatisk tekst spesialskrevet for radiomediet. Hva mer kan en annonsørfinansiert radiokanal egentlig be om?

Slik innleder juryen sin begrunnelse av hvorfor akkurat Hörmann og Nosleeptillbrooklyn skulle vinne Sølvmikken for radiosnuttene deres. Sølvmikken premierer den beste radioreklamen, og er en utmerkelse som deles ut av P4, Bauer Media og Kreativt Forum hver måned. Månedens beste arbeid går automatisk videre til juryering i Årets Gullmikk i Gullblyanten.

Videre begrunner juryen:

– De små teaterstykkene er godt kommet på, festlig skrevet og mesterlig utført. Og når garasjeporten – eller sceneteppet – først går ned, går det opp for oss at dette kvalitetsproduktet virkelig er i stand til å holde uønskede gjester – og sølvmikk-konkurrenter – ute.

– Vi er stolte av den kreative prestasjonen til vårt reklamebyrå Nosleeptillbrooklyn og vi krysser fingrene for å bli årets Gullmikk! I tillegg er dette er en flott bragd som viser til et godt samarbeid mellom to bedrifter i nettverket til Næringsforeningen, uttaler Kristin Brattaas Hansen, markedskoordinator i Hörmann.

Kreativt forum skriver at Nosleeptillbrooklyn har utviklet en strategi som både adresserer langsiktige og kortsiktige behov samlet under konseptet «Noen ganger trenger du Hörmann. Verdens kanskje beste garasjeport». Konseptet ble utviklet etter det byrået kaller en kreativ sprint der hele huset jobber på en brief i 60 minutter basert på seks valgfrie kreative teknikker á 15 minutter hver.

Det kreative teamet hos Nosleeptillbrooklyn bestod av Aris Theophilakis og Pål Wehus, mens produksjonsselskapet var Sagveien Resort.

Hvis du ikke fikk med deg radiosnuttene live, så kan du høre dem her.

DEL

TWITTER
FACEBOOK
LINKEDIN
Hörmann går med seieren av månedens "Sølvmikk" med en radiosnutt utarbeidet av reklamebyrået Nosleeptillbrooklyn.

– Mars-vinneren av Sølvmikken er et hørespill tro mot sjangeren: en dramatisk tekst spesialskrevet for radiomediet. Hva mer kan en annonsørfinansiert radiokanal egentlig be om?

Slik innleder juryen sin begrunnelse av hvorfor akkurat Hörmann og Nosleeptillbrooklyn skulle vinne Sølvmikken for radiosnuttene deres. Sølvmikken premierer den beste radioreklamen, og er en utmerkelse som deles ut av P4, Bauer Media og Kreativt Forum hver måned. Månedens beste arbeid går automatisk videre til juryering i Årets Gullmikk i Gullblyanten.

Videre begrunner juryen:

– De små teaterstykkene er godt kommet på, festlig skrevet og mesterlig utført. Og når garasjeporten – eller sceneteppet – først går ned, går det opp for oss at dette kvalitetsproduktet virkelig er i stand til å holde uønskede gjester – og sølvmikk-konkurrenter – ute.

– Vi er stolte av den kreative prestasjonen til vårt reklamebyrå Nosleeptillbrooklyn og vi krysser fingrene for å bli årets Gullmikk! I tillegg er dette er en flott bragd som viser til et godt samarbeid mellom to bedrifter i nettverket til Næringsforeningen, uttaler Kristin Brattaas Hansen, markedskoordinator i Hörmann.

Kreativt forum skriver at Nosleeptillbrooklyn har utviklet en strategi som både adresserer langsiktige og kortsiktige behov samlet under konseptet «Noen ganger trenger du Hörmann. Verdens kanskje beste garasjeport». Konseptet ble utviklet etter det byrået kaller en kreativ sprint der hele huset jobber på en brief i 60 minutter basert på seks valgfrie kreative teknikker á 15 minutter hver.

Det kreative teamet hos Nosleeptillbrooklyn bestod av Aris Theophilakis og Pål Wehus, mens produksjonsselskapet var Sagveien Resort.

Hvis du ikke fikk med deg radiosnuttene live, så kan du høre dem her.

Tagger:, , ,

Våre hovedsamarbeidspartnere

Vil du motta nyhetsbrev og invitasjoner?

Fyll ut skjemaet nedenfor