AA
  • Forside
  • Aktuelt
  • – Vi hjelper bedriftene til å tørre mer på sosiale medier

– Vi hjelper bedriftene til å tørre mer på sosiale medier

  • Bylund i aksjon. Her et bilde fra videoen som TV Lillesand har publisert.
  • verktøy2 artikkelformat
    Den Lillesands-baserte bedriften fulgte Bylund rundt på matrikkelen.
  • verktøy3 artikkel
    Her viser Bylund engasjert frem ett av de nye produktene de har utarbeidet - museband. Et lovbestemt element i hus som sikrer at mus ikke slipper inn.
Medlemsnytt

DEL

TWITTER
FACEBOOK
LINKEDIN

I sommer har TV Lillesand sørget for at flere av byens bedrifter og attraksjoner har fått svært positiv oppmerksomhet i sosiale medier.

Denne uka publiserte TV Lillesand en film fra Verktøymakeren, med Thor Bylund i spissen. I videoen forteller en tydelig stolt verktøymaker om en ny bestilling fra en kunde som ønsker å produsere sterkere museband – en type gitter som er lovbestemt i hus for å sikre seg mot ubudne gjester. Videoen ble delt av TV Lillesand på deres sosiale kanaler.

– Da vi besøkte Thor Bylund ved Verktøymakeren ble vi skikkelig imponerte. Som mange andre som har bygget bedrift fra bunnen, tenkte ikke Thor at andre ville ha glede av å se hva som skjedde inne på bedriften hans, forteller Anne Giljebrekke fra TV Lillesand.

God rekkevidde

Formålet med TV Lillesand er å gi bedrifter, organisasjoner og enkeltpersoner positiv oppmerksomhet gjennom video-storytelling på sosiale medier. Innhold og videoer fra TV Lillesands kanaler har vist seg å være populært, og i sommer har TV Lillesand hatt live-sendinger fra bedrifter, steder og opplevelser i Lillesand.

Giljebrekke forteller at de, i samarbeid med kommunen og næringsfondet, fikk i oppdrag å produsere 150 småfilmer og live- opptak for å vise frem byen og bedriftene.

– Vi sponset selv filmene, sammen med kommunen, og bedriftene fikk mulighet til å få veldig rimelig markedsføring på sosiale medier. Enkelte av filmene nådde ut til over 16.000 mennesker – og livesendingene har vært mest sett, sier hun.

Finner skattene i bedriftene

– Totalt har filmene fra prosjektet nådd ut til cirka 500.000 mennesker i sommer gjennom våre kanaler, forteller Giljebrekke.

Hun forteller at det vitner om at tredje-persons markedsføring er mer effektiv og mer troverdig, enn når bedriftene foretar egen markedsføring og “skryter av seg selv”.

– Vi ønsker å finne skattene i bedriftene og vise dem frem i en nøytral kanal. I tillegg hjelper vi bedriftene med å tørre mer på sosiale medier og vise en autentisk side av dem selv frem til kundene

Ønsker du å se sendingen hos Verktøymakeren? Klikk her og ta en titt inn hos Verktøymakeren i Lillesand.

Annonse
Annonse
Annonse
Annonse

DEL

TWITTER
FACEBOOK
LINKEDIN
Annonse
Annonse
Annonse
Annonse
I sommer har TV Lillesand sørget for at flere av byens bedrifter og attraksjoner har fått svært positiv oppmerksomhet i sosiale medier.

Denne uka publiserte TV Lillesand en film fra Verktøymakeren, med Thor Bylund i spissen. I videoen forteller en tydelig stolt verktøymaker om en ny bestilling fra en kunde som ønsker å produsere sterkere museband – en type gitter som er lovbestemt i hus for å sikre seg mot ubudne gjester. Videoen ble delt av TV Lillesand på deres sosiale kanaler.

– Da vi besøkte Thor Bylund ved Verktøymakeren ble vi skikkelig imponerte. Som mange andre som har bygget bedrift fra bunnen, tenkte ikke Thor at andre ville ha glede av å se hva som skjedde inne på bedriften hans, forteller Anne Giljebrekke fra TV Lillesand.

God rekkevidde

Formålet med TV Lillesand er å gi bedrifter, organisasjoner og enkeltpersoner positiv oppmerksomhet gjennom video-storytelling på sosiale medier. Innhold og videoer fra TV Lillesands kanaler har vist seg å være populært, og i sommer har TV Lillesand hatt live-sendinger fra bedrifter, steder og opplevelser i Lillesand.

Giljebrekke forteller at de, i samarbeid med kommunen og næringsfondet, fikk i oppdrag å produsere 150 småfilmer og live- opptak for å vise frem byen og bedriftene.

– Vi sponset selv filmene, sammen med kommunen, og bedriftene fikk mulighet til å få veldig rimelig markedsføring på sosiale medier. Enkelte av filmene nådde ut til over 16.000 mennesker – og livesendingene har vært mest sett, sier hun.

Finner skattene i bedriftene

– Totalt har filmene fra prosjektet nådd ut til cirka 500.000 mennesker i sommer gjennom våre kanaler, forteller Giljebrekke.

Hun forteller at det vitner om at tredje-persons markedsføring er mer effektiv og mer troverdig, enn når bedriftene foretar egen markedsføring og “skryter av seg selv”.

– Vi ønsker å finne skattene i bedriftene og vise dem frem i en nøytral kanal. I tillegg hjelper vi bedriftene med å tørre mer på sosiale medier og vise en autentisk side av dem selv frem til kundene

Ønsker du å se sendingen hos Verktøymakeren? Klikk her og ta en titt inn hos Verktøymakeren i Lillesand.

Tagger:, , ,

Våre hovedsamarbeidspartnere

Vil du motta nyhetsbrev og invitasjoner?

Fyll ut skjemaet nedenfor