AA

Vi ønsker din mening

  • Fra venstre: Thomas Aamodt og Christian Dversnes, Moment Analyse, og Odd-Arild Skonhoft, Næringsforeningen.

DEL

TWITTER
FACEBOOK
LINKEDIN

I samarbeid med Moment Analyse skal Næringsforeningen gjennomføre en medlemsundersøkelse de neste ukene.

– Vi ønsker å få tilbakemeldinger på det arbeidet vi gjør. Vi er til for medlemmene, og skal fremme næringslivets interesser, og da er det viktig for oss å få tilbakemeldinger fra våre medlemsbedrifter, sier salgs- og markedsleder i Næringsforeningen, Odd-Arild Skonhoft.

For å få innspill til hvordan vi kan bli bedre, har Næringsforeningen utarbeidet en undersøkelse sammen med Moment Analyse. Medlemmene vil motta denne i løpet av neste uke.

– At undersøkelsen besvares er av stor betydning for vårt fremtidige arbeid for og mot medlemsbedriftene, sier Skonhoft.

Undersøkelsen omhandler særlig områdene arrangement, kommunikasjon og medlemsoppfølging.

– Vi vil gjerne vite hva medlemmene er fornøyd med, og hva vi kan gjøre bedre eller annerledes, sier Skonhoft.

– Dette er en sjanse for medlemmene til å gi Næringsforeningen en tilbakemelding på hvordan man opplever arbeidet deres, og jeg håper mange vil benytte seg av denne muligheten, sier Christian Dversnes, daglig leder i Moment Analyse.

DEL

TWITTER
FACEBOOK
LINKEDIN
I samarbeid med Moment Analyse skal Næringsforeningen gjennomføre en medlemsundersøkelse de neste ukene.

– Vi ønsker å få tilbakemeldinger på det arbeidet vi gjør. Vi er til for medlemmene, og skal fremme næringslivets interesser, og da er det viktig for oss å få tilbakemeldinger fra våre medlemsbedrifter, sier salgs- og markedsleder i Næringsforeningen, Odd-Arild Skonhoft.

For å få innspill til hvordan vi kan bli bedre, har Næringsforeningen utarbeidet en undersøkelse sammen med Moment Analyse. Medlemmene vil motta denne i løpet av neste uke.

– At undersøkelsen besvares er av stor betydning for vårt fremtidige arbeid for og mot medlemsbedriftene, sier Skonhoft.

Undersøkelsen omhandler særlig områdene arrangement, kommunikasjon og medlemsoppfølging.

– Vi vil gjerne vite hva medlemmene er fornøyd med, og hva vi kan gjøre bedre eller annerledes, sier Skonhoft.

– Dette er en sjanse for medlemmene til å gi Næringsforeningen en tilbakemelding på hvordan man opplever arbeidet deres, og jeg håper mange vil benytte seg av denne muligheten, sier Christian Dversnes, daglig leder i Moment Analyse.

Våre hovedsamarbeidspartnere

Vil du motta nyhetsbrev og invitasjoner?

Fyll ut skjemaet nedenfor