AA
  • Forside
  • Digital markedsføring – resultatdrevet annonsering

Digital markedsføring – resultatdrevet annonsering

  • 17. nov 2021 , kl. 0830 - 1130
  • Dronningens gate 2
  • Påmelding

DEL

TWITTER
FACEBOOK
LINKEDIN

Målgruppe:
Kurset passer for deg som ønsker å jobbe med digital markedsføring i en virksomhet, enten dette er planlegging, implementering eller oppfølging av resultater. Du får teoretisk kompetanse og praktisk trening innen digital markedsføring. Det stilles ingen spesielle krav til forkunnskap.
Det vil være mulig å stille spørsmål og diskutere problemstillinger i kurset.

Effektiv markedsføring bunner i en god forståelse av kunden din. Å annonsere der målgruppen din befinner seg er essensielt, men det er ikke nok. Du må også gjøre deg fortjent til målgruppens tid og oppmerksomhet.

I denne kursserien vil vi vise deg verktøyene du trenger for å skape strategisk og kreativt innhold som kundene faktisk vil ha.

Maks antall deltakere: 25

Betalt oppmerksomhet: Resultatdrevet annonsering

Dersom du ønsker å nå flere enn dine mest trofaste kunder eller følgere, må du annonsere. Betalt oppmerksomhet er nødvendig for å beholde din markedsposisjon, eller for å vokse og vinne nye kunder.

Vi ser på hvordan du drar nytte av innsikten du har om dine nåværende kunder, og spisser innholdet du allerede har utarbeidet mot målgruppen eller målgruppene du ønsker å nå. Kurset vil gi et overblikk over hvilke annonseringsmuligheter som finnes, og en guide til gode løsninger innen digital annonsering.

Stikkord for kurset er: Kanalvalg, annonsering, budsjettfordeling, optimalisering, segmentering, format, Google-annonsering, Bing, display, YouTube og sosiale medier.

Alette Sørensen.
Alette har over 10 års byråerfaring fra Stockholm, Oslo og nå Aptum med sosiale medier. Hennes erfaringsgrunnlag er stort, og hun har jobbet med kunder og kampanjer i hele spekteret. Hun er analytisk, og kreativ på samme tid, har et smittende engasjement, og reell glede til faget.

Kenneth Einarsen.
Kenneth var tidligere Aptums kontakt i Google, hvor han jobbet som kampanjestrateg i Barcelona. Kenneth har et svært analytisk hode. Som tidligere sjakkspiller på nasjonalt nivå og med utdanning innen astronomi og meteorologi trives han svært godt med prosenter og desimaler. I Google satt Kenneth med tilgang til utallige store Google Ads kontoer og har dermed en unik innsikt i hva som fungerer og ikke.

Jørgen Hestås.
Jørgen Hestås er partner og ansvarlig for digital markedsføring i Aptum. Jørgen foretrekker struktur og måling. I sin rolle er han innom de fleste av byråets prosjekter, og erfaringsgrunnlaget er derfor stort og bredt.

 

Tid:

17. november kl. 08:30 – 11:30, inkludert lunsj

 

Pris:

Medlemmer i Næringsforeningen i Kristiansandsregionen: 1900,- + mva

Ikke-medlemmer: 3400,- + mva

Bindende påmelding!

Velkommen

 

DEL

TWITTER
FACEBOOK
LINKEDIN

Målgruppe:
Kurset passer for deg som ønsker å jobbe med digital markedsføring i en virksomhet, enten dette er planlegging, implementering eller oppfølging av resultater. Du får teoretisk kompetanse og praktisk trening innen digital markedsføring. Det stilles ingen spesielle krav til forkunnskap.
Det vil være mulig å stille spørsmål og diskutere problemstillinger i kurset.

Effektiv markedsføring bunner i en god forståelse av kunden din. Å annonsere der målgruppen din befinner seg er essensielt, men det er ikke nok. Du må også gjøre deg fortjent til målgruppens tid og oppmerksomhet.

I denne kursserien vil vi vise deg verktøyene du trenger for å skape strategisk og kreativt innhold som kundene faktisk vil ha.

Maks antall deltakere: 25

Betalt oppmerksomhet: Resultatdrevet annonsering

Dersom du ønsker å nå flere enn dine mest trofaste kunder eller følgere, må du annonsere. Betalt oppmerksomhet er nødvendig for å beholde din markedsposisjon, eller for å vokse og vinne nye kunder.

Vi ser på hvordan du drar nytte av innsikten du har om dine nåværende kunder, og spisser innholdet du allerede har utarbeidet mot målgruppen eller målgruppene du ønsker å nå. Kurset vil gi et overblikk over hvilke annonseringsmuligheter som finnes, og en guide til gode løsninger innen digital annonsering.

Stikkord for kurset er: Kanalvalg, annonsering, budsjettfordeling, optimalisering, segmentering, format, Google-annonsering, Bing, display, YouTube og sosiale medier.

Alette Sørensen.
Alette har over 10 års byråerfaring fra Stockholm, Oslo og nå Aptum med sosiale medier. Hennes erfaringsgrunnlag er stort, og hun har jobbet med kunder og kampanjer i hele spekteret. Hun er analytisk, og kreativ på samme tid, har et smittende engasjement, og reell glede til faget.

Kenneth Einarsen.
Kenneth var tidligere Aptums kontakt i Google, hvor han jobbet som kampanjestrateg i Barcelona. Kenneth har et svært analytisk hode. Som tidligere sjakkspiller på nasjonalt nivå og med utdanning innen astronomi og meteorologi trives han svært godt med prosenter og desimaler. I Google satt Kenneth med tilgang til utallige store Google Ads kontoer og har dermed en unik innsikt i hva som fungerer og ikke.

Jørgen Hestås.
Jørgen Hestås er partner og ansvarlig for digital markedsføring i Aptum. Jørgen foretrekker struktur og måling. I sin rolle er han innom de fleste av byråets prosjekter, og erfaringsgrunnlaget er derfor stort og bredt.

 

Tid:

17. november kl. 08:30 – 11:30, inkludert lunsj

 

Pris:

Medlemmer i Næringsforeningen i Kristiansandsregionen: 1900,- + mva

Ikke-medlemmer: 3400,- + mva

Bindende påmelding!

Velkommen

 

Våre hovedsamarbeidspartnere

Vil du motta nyhetsbrev og invitasjoner?

Fyll ut skjemaet nedenfor